کد خبر: ۵۵۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹ 25 January 2018

تابناک / سرپرست فرمانداری رودسر گفت: زبان هنر زبان ماندگاری است و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی با ایده پردازی و خلاقیت در این امور می‌توانند ارتباط دوسویه جوانان با دستاوردهای انقلاب را برقرار کنند.

علی وارسته در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر، گفت :به لحاظ اهمیتی که انقلاب ما دارد امروز توانسته در منطقه و دنیا تاثیر گذار باشد.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت برنامه‌ریزی های مناسب برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر از سوی دستگاه‌ها و نهادها شهرستان تاکید کرد و گفت :همه مدیران باید در این زمینه حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تعامل و گفت و گو با نسل جوان سخن به میان آورد و گفت : آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی ارتباط بین دانشجویان و دانش آموزان را با تعامل و برگزاری‌ کرسی‌های آزاد اندیشی برگزار کنند.

وارسته با تاکید بر اینکه برای ارتباط با نسل نو و جدید باید از زبان نو و جذابی استفاده کرد افزود : زبان هنر زبان ماندگاری است و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی با ایده‌پردازی و خلاقیت در این امور می‌توانند ارتباط دوسویه جوانان با انقلاب و دستاوردهای آن را برقرار کنند.

سرپرست فرمانداری رودسر یکی از نیازهای ضروری جامعه را حضور مردم در بین مسئولان دانست و اظهار کرد : مسئولان سعه صدر خود را افزایش دهند و با حضور در بین مردم حرفهای شان را گوش کنند اینکه چند سوال و یا نقدی بشنویم مشکلی نیست چرا که در قبال مردم مسئول هستیم.

وی با بیان این مطلب که اگر بتوانیم در بین مردم حضور یابیم و در پاسخ به سوالاتشان توانستیم پاسخ قانع کننده ای داشته باشیم که نمره قبولی را می توان گرفت اما اگر چنین نشد اشتباهات خود را پذیرا باشیم .

وارسته در پایان با تاکید بر اینکه یکی از نقاط قوت انسانهای موفق قدرت ریسک پذیری است گفت : اگر در کنار مردم و با مردم برنامه های مدیری پیش برود موفق است و قطعا در آینده نزدیک دیدار با مردم و سرکشی از ادارات را برنامه ریزی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار