عرضه کننده فرش و مبلمان نمایشگاهی در دهدشت :
علی محمدی گفت: با توجه به اینکه چندین سال است که در شهر دهدشت نمایشگاه برگزار می کنیم و در واقع به پرسنل ارگان های دولتی خدمتی ارائه می نماییم مسئولین میتوانند بیشتر با ما تعامل داشته باشند و در پرداخت هزینه های جانبی نمایشگاه نیز بهتر ما را یاری دهند.
کد خبر: ۵۵۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶ 24 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نمایشگاه عرضه محصولات فرش و مبلمان ویژه کارکنان دولت بصورت تمام قسط و بدون از پیش پرداخت در سالن شهید مطهری روبروی مصلی نماز جمعه دهدشت دایر است.
علی محمدی مدیر نمایشگاه به خبرنگار تابناک گفت: از سال ۸۸ تاکنون به مدت ۸ سال است که در سطح شهر دهدشت نمایشگاه عرضه محصولات فرش ویژه کارکنان ارگان های دولتی برگزار میکنم.
فرش های این نمایشگاه، فرش پاتریس از محصولات کارخانه ستاره طلایی دلیجان با بهترین کیفیت رنگ و تراکم و با رنگ بندی های مختلف و در تمامی سطوح کاربردی و انواع گلیم فرش هستند که از کارخانه های بسیار معتبر کشور و حتی خاورمیانه محسوب میشوند. فروش در این نمایشگاه به صورت اقساط ۲۰ ماهه و بدون از پیش پرداخت است. در این نمایشگاه علاوه بر عرضه فرش، مبامان های شیک و باکیفیت و در رنگ بندی های مختلف نیز ارائه میشوند که فروش آنها همانند شرایط فروش فرش است.
مدیر نمایشگاه ادامه داد: هر ساله برای  برپایی این نمایشگاه، یکی از مهمترین مشکلات و در واقع اصلی ترین مشکل ما کمبود فضا برای برپایی نمایشگاه است. امسال اداره آموزش و پرورش همکاری کرده و چون این سالن خالی بود آن را به ما کرایه دادند. ولی ما هر ساله ناچار بودیم در سطح شهر مکانی را پیدا کنیم و به ندرت نیز پیش می آمد که فضای بزرگی پیدا کنیم، چون برای برپایی نمایشگاه به یک فضای بزرگ نیاز داریم که محصولات بتوانند جلب مشتری کنند. کرایه یکماهه و یا ۴۰ روزه چنین مکانی حتی برای زمانی که فروش خوب باشد نیز برای ما بسیار سخت است و امسال نیز برای اجاره یکماهه قرادادی با مبلغ ۳/۵ میلیون تومان بستیم که واقعا قیمت بالایی است.
 
انواع فرش و مبلمان با کیفیت و قیمت مناسب را بصورت تمام قسط می فروشیم / کاش مسئولین کمی بیشتر با ما تعامل داشته باشند + تصاویر

علی محمدی ادامه داد: مشکل امسال نمایشگاه این است که در موقعیت جغرافیایی خیلی خوبی نیست و در دید عموم نیست و علیرغم تبلیغات گسترده ای که انجام دادیم اما متأسفانه خیلی از شهروندان دهدشتی از وجود چنین نمایشگاهی اصلا اطلاع ندارند. قیمت ها نیز طبق مصوبه اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و کارخانه میباشد و ما در درج قیمت ها دخالتی نداریم. با توجه به اینکه حدود ۸ سال است که در شهر دهدشت نمایشگاه برگزار میکنم اکثر مشتریان هم به لحاظ قیمتی و هم به لحاظ کیفیت محصولات تاکنون بسسار راضی بوده و هستند. در حال حاضر در سطح شهرستان کهگیلویه بزرگ طرف قرارداد شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان و آموزش و پرورش هستیم و پرسنل ادارات هر سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده میتوانند از محصولات ما خرید کنند.
وی در ادامه بیان کرد: هر سال برای گرفتن مجوز با اتاق اصناف شهرستان هماهنگی می کنیم اما با توجه به اینکه این دوسال اخیر فروش خیلی خوب نبوده و استقبال کارکنان کم بوده است هزینه دریافت مجوز نیز بسیار سنگین بوده است. چنانچه که در سال های اخیر تا سقف ۳ میلیون تومان نیز پرداخت کردیم و این میزان در مقایسه با شهرهای دیگر برای ما سنگین بوده است و در واقع به سختی جوابگوی دخل و خرج خود هستیم.
 
انواع فرش و مبلمان با کیفیت و قیمت مناسب را بصورت تمام قسط می فروشیم / کاش مسئولین کمی بیشتر با ما تعامل داشته باشند + تصاویر

علی محمدی در ادامه به خبرنگار تابناک گفت: با توجه به اینکه چندین سال است که در شهر دهدشت نمایشگاه برگزار می کنیم و در واقع به پرسنل ارگان های دولتی خدمتی ارائه می نماییم مسئولین میتوانند بیشتر با ما تعامل داشته باشند و در پرداخت هزینه های جانبی نمایشگاه نیز بهتر ما را یاری دهند. از مسئولان انتظار داریم که برای برپایی چنین نمایشگاهی مکانی را در اختیار ما قرار دهند که هم به لحاظ فضا مناسب باشد  و هم به لحاظ موقعیت جغرافیایی در محل دید عموم باشد و اگر چنین باشد سعی میکنیم که تا جایی که ممکن است هزینه های آن را پرداخت کنیم. امسال هم به لحاظ ایمکه استقبال خوب نبود و فروش تاکنون کم بوده پرداخت اجاره مکان کمی برایمان سخت است.
این مسئول عنوان کرد: تا دو سال پیش با شهرداری دهدشت قرارداد داشتیم و به پرسنل این اداره محصولات میفروختیم اما به دلیل عدم پرداخت طلب دو سال پیش، در این مدت نتوانستیم با آنها قرارداد ببندیم و در این فرصت پیش آمده در همین جا از شهردار محترم و فهیم شهر دهدشت جناب آقای برخه خواهشمندم که هرچه زودتر طلب باقی مانده ما را پرداخت نمایند. البته بعضی از پرسنل که قبلا از ما خرید کردند عنوان کردند که در همان موعد مقرر مبلغ اقساط از حساب ما کم شده است و با ذکر این نکته چرا تاکنون این ۳۰ میلیون تومان ما را پرداخت نکرده اند نمیدانم؟! البته جناب برخه قول دادند در اولین فرصت ممکن طلب ما را پرداخت کنند و امیدوارم که این مرتبه واقعأ مانند گذشته نباشد و امیدوارم بتوانیم طلب خود را دریافت کنیم.
 
انواع فرش و مبلمان با کیفیت و قیمت مناسب را بصورت تمام قسط می فروشیم / کاش مسئولین کمی بیشتر با ما تعامل داشته باشند + تصاویر

علی محمدی مدیر نمایشگاه گفت: با توجه به وضعیت بسیار بد این دو سال اخیر و از آنجایی که ما باید پشتوانه داشته باشیم تا بتوانیم محصول تولید کرده و به مردم ارائه نماییم از ادارات طرف قرارداد درخواست میکنم که در موعد مقرر طلب ما را پرداخت نمایند تا بتوانیم پشتوانه داشته باشیم و به لحاظ تبلیغات امسال کمی ضعیف عمل شده است. ما تلاش زیادی انجام دادیم و هزینه هایی نیز پرداخت کردیم اما متاسفانه تا این ۱۲ روز استقبال مردم کم بوده است.
وی در پایان صحبت های خود گفت : این نمایشگاه تا پایان بهمن ماه در شهر دهدشت دایر است و از مردم فهیم شهر دهدشت و کارکنان شریف دولت دعوت میکنیم تشریف بیاورند و از محصولات با کیفیت و قیمت بسیار مناسب نمایشگاه دیدن نمایند.


گزارش از سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار