کد خبر: ۵۴۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 29 December 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، غلامحسن آتش‌سودا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث جاده ارتباطی روستای گرگیو، اظهار کرد: کار احداث جاده ارتباطی درون روستایی روستای گرگیو ( طولانی‌ترین خیابان روستا ) با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری روستای مذکور آغاز شده و طی 10 روز آینده به اتمام خواهد رسید.

بخشدار سرفاریاب عنوان کرد: با توجه به بافت فیزیکی روستای گرگیو‌ که به صورت هرمی بنا شده احداث خیابان‌های روستا کار ظریف و هزینه‌بر است که در سالیان گذشته چندان توجهی به آن نشده بود ولی ما از ابتدای پذیرش مسئولیت با توجه به قولی که به مردم روستا داده بودیم به دنبال احداث این جاده بوده که به لطف خداوند امسال و طی دو هفته اخیر موفق شدیم از محل اعتبارات دهیاری روستا کار احداث این خیابان را شروع کنیم.

وی افزود: ابتدا بازگشایی مسیر را با کمک و همکاری اهالی که خانه‌های خود و زمین لازم را در اختیار ما گذاشتند انجام دادیم سپس دیوار حایل به طول ۲۰۰  و ارتفاع ۲ تا ۴ متر احداث کردیم و در مرحله بعدی مخلوط ریزی را انجام دادیم.

آتش‌سودا گفت: هم‌اکنون پیمانکار در حال فعالیت است که کار مخلوط ریزی را تکمیل و تحویل دهد و امیدواریم تا 10 روز آینده فاز اول کار که تا پایان مخلوط ریزی و تسطیح است تکمیل شود تا مردم به راحتی بتوانند از این خیابان استفاده کنند.

رئیس شورای اداری سرفاریاب، طول این خیابان را  ۷۰۰ متر و عرض آن‌ را ۱۰ متر عنوان کرد و افزود: طبق رایزنی‌هایی که با فرماندار شهرستان، بنیاد مسکن شهرستان و نیز نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی داشتیم قول همکاری دادند تا پس از تکمیل مخلوط ریزی کار بیس‌ریزی و آسفالت این مسیر با تامین قیر رایگان توسط نماینده، تامین اعتبار لازم توسط فرماندار و به کارفرمایی بنیاد مسکن شهرستان انجام گیرد.

وی ضمن تشکر از مدیرکل دفتر روستایی استانداری به خاطر تخصیص اعتبارات به دهیاری‌های بخش سرفاریاب گفت: در سال جاری تاکنون قریب 700 میلیون تومان از طریق دفتر روستایی به دهیاری‌های این بخش تخصیص داده شده و کارهای مهمی در روستاها در دست اجراست که به موقع اطلاع‌رسانی خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار