آخرین خبرها از انتصابات کهگیلویه و بویراحمد
یکی از کهگیلویه و بویراحمدی های پایتخت نشین هم به عنوان قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس منصوب شده است. ضمن اینکه برخی خبرها هم از انتصاب سرپرست فرمانداری بویراحمد خبر می دهد.
کد خبر: ۵۴۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 28 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی دو روز اخیر برخی انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است . بنابر این گزارش علاوه بر انتصابات صورت گرفته در استان ، یکی از کهگیلویه و بویراحمدی های پایتخت نشین هم به عنوان قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس منصوب شده است. ضمن اینکه برخی خبرها هم از انتصاب سرپرست فرمانداری بویراحمد خبر می دهد.

انتصاب معاون جدید مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون فنی معاونت بهداشت علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

بنابر این گزارش طی حکمی از سوی ابراهیم نعیمی سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نصرالله کرمی با حفظ پست سازمانی به عنوان معاون فنی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان منصوب شد.

 

از انتصاب در تهران تا انتصابات یکشنبه پیش رو + تصاویر

انتصاب عضو اصلی هیئت مدیره آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد

عضو اصلی هیئت مدیره آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

رئیس شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طی حکمی «علمدار آرمین» را به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد .
در متن حکم حمیدرضا جانباز خطاب به علمدار آرمین آمده است:

جناب آقای مهندس علمدار آرمین پیلی

به استناد صورتجلسه ۱۸/۰۹/۱۳۹۶ مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد و به موجب این حکم برای مدت دو سال بعنوان عضو اصلی هیأت مدیره شرکت مذکور منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با هماهنگی سایر اعضاء هیأت مدیره در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

حمیدرضا جانباز؛ رئیس مجمع عمومی

از انتصاب در تهران تا انتصابات یکشنبه پیش رو + تصاویر

 فرمانده جدید یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

در آئینی با حضور مسئولان، فرمانده جدید یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

در آئینی عنایت آرامشیان به‌عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات علی افشار فرمانده سابق یگان حفاظت محیط زیست این استان تقدیر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: به منظور تقویت یگان حفاظت محیط زیست استان و بهره‌مندی از توان و تخصص کارکنان جوان در پست‌های مدیریتی و نیز طی هماهنگی‌های لازم با فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، این انتصاب صورت گرفت.

سید اسدالله هاشمی افزود: همراهی با سیاست‌های جدید محیط زیست، تحرک و پویایی بیشتر و همچنین تقویت ساختار یگان حفاظت از جمله برنامه‌هایی بوده که فرمانده جدید یگان حفاظت باید مدنظر قرار دهد.

انتصابات یکشنبه پیش رو

برخی خبرها از معرفی سرپرست فرمانداری بویراحمد در روز یکشنبه دهم دیماه خبر داد.

فصلی نو نوشت : روز یکشنبه همزمان با مراسم تودیع و معارفه معاونان سیاسی امنیتی و اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،شاهرخ کناری بعنوان سرپرست فرمانداری بویراحمد معرفی خواهد شد.

گفته می شود تایید نهایی حکم فرماندار جدید بویراحمد میبایست از طرف وزارت کشور تایید شود .

از انتصاب در تهران تا انتصابات یکشنبه پیش رو + تصاویر

از سوی دیگر این منبع آگاه گفت : به احتمال زیاد در صورت آمادگی وزارت جهاد کشاورزی در همین روز فضل الله آذر فر حکم ریاست سازمان جهاد و کشاورزی استان را دریافت خواهد کرد.

کناری تنها گزینه معرفی شده توسط نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بوده است.مکان تودیع و معارفه سالن جدید اجتماعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

مسعودی‌اصل به سمت قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس انتخاب شد

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حکمی ایروان مسعودی‌اصل کهگیلویه و بویراحمدی را به سمت قائم مقام این مرکز منصوب کرد.

ایروان مسعودی‌اصل  پیش از این به عنوان معاون پژوهش‌های فرهنگی-اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی فعالیت داشت که با حفظ سمت به عنوان قائم مقام این مرکز معرفی و از خدمات رحمت الله قلی‌پور قائم مقام سابق تقدیر شد.

گفتنی است قائم مقام جدید مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز پژوهش‌های اسلامی، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی، مدیرکلی دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس را در کارنامه کاری خود دارد.

از انتصاب در تهران تا انتصابات یکشنبه پیش رو + تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار