فرماندار : امروز حکم قطعی مختار مشهدی زاده به عنوان شهردار لنده صادر شد که به زودی در جلسه شورای اداری شهرستان لنده مراسم تودیع و معارفه وی برگزارمی شود.
کد خبر: ۵۴۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 27 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ماجرای انتخاب شهردار لنده به یکی از معظلات شهر لنده تبدیل شده بود و پس از جلسات متعدد در لحظاتی که همه انتظار انتخاب شهردار را می کشیدند به ناگاه جلسه بر هم می خورد و موضوع به جلسه ای دیگر محول می شد.
اما گویابالاخره دست دست کردن اعضای شورا دیگر مسئولین را قانع کرد که دخالت کنند ! از همین رو مدیر کل شهر و روستای استانداری کهگیلویه و بویر احمد شخصا با حضور در جلسه اعضای شورای شهر لنده ، باعث شد شهردار  انتخاب شود .اخبار رسیده از نتایج جلسه شورای شهر لنده، حکایت از این دارد که دقایقی پیش حکم قطعی مختار مشهدی زاده به عنوان شهردار جدید شهر لنده صادر شده است.
بنابر این گزارش و پس از چندین ماه جدال و بحث های فشرده اعضای شورای شهر لنده مبنی بر انتخاب شهرادر این شهر و برگزاری ساعت ها جلسه و ارائه رزومه کاری چندان نتایج قابل توجهی به دست نیامد، با پایان یافتن مهلت قانونی انتخاب شهردار مدیر کل شهرو روستای استانداری کهگیلویه و بویر احمد شخصا با حضور در جلسه اعضای شورای و بارای گیری چندین نفراز اعضای شورای به مختارمشهدی زاده به عنوان گزینه پیشنهادی به وزارت کشور معرفی شد.

دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده هم دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگارخبرلنده، اظهار کرد: امروز  حکم قطعی مختار مشهدی زاده به عنوان شهردار لنده صادر شد که به زودی در جلسه شورای اداری شهرستان لنده مراسم تودیع و معارفه وی برگزارمی شود.

وی افزود:با این انتخاب امیدواریم شاهد تغییر اساس در وضعیت ساختار شهری و اجرای پروژه های عمرانی به خصوص رفع مشکلات شهرک های لنده باشیم.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:مراسم تودیع و معارفه مختار مشهدی زاده به عنوان شهردار لنده روز یک شنبه آینده د جلسه شورای اداری شهرستان لنده راس ساعت۱۰صبح در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار خواهدشد.

گفتنی است مختار مشهدی زاده ۱۶سال سابقه مدیریتی در جهادسازندگی و کشاورزی در لنده و فارغ التحصیل  لیسانس مدیریت برنامه ریزی و کارشناسی کشاورزی و کارشناس مسئول مالی، ترویج، امورراضی جهادکشاورزی را در سابقه مدیریتی خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار