خادمی : سعی داریم مدیران بومی نسبت به مدیران غیربومی تعداد بیشتری داشته باشند اما این موضوع هم بدین معنی نیست که مدیران غیربومی وارد استان نشود.
کد خبر: ۵۳۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 14 December 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دنبال تغییرات وسیع در بحث مدیران استان نیستیم اظهار داشت: اما به‌طور طبیعی تغییرات مدیران وجود دارد و امکان تغییر مجدد در بین مدیران استان وجود دارد اما برنامه گسترده‌ای برای موضوع تغییر نداریم.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مدیران بر اساس اصل بومی بودن صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: سعی داریم مدیران بومی نسبت به مدیران غیربومی تعداد بیشتری داشته باشند اما این موضوع هم بدین معنی نیست که مدیران غیربومی وارد استان نشود.

استاندار لرستان تصریح کرد: نباید به موضوع مدیران بومی و غیربومی حساسیت نشان داد چرا که بسیاری از لرستانی‌ها هم در سایر استان‌ها پست مدیریتی دارند.

خادمی با بیان اینکه احتمال ورود نیروهای غیربومی دیگری وجود دارد و همچنین احتمال ورود نیروهای بومی جهت مدیریت در استان نیز هست عنوان کرد: نظر شخصی‌ام این است که انتصاب مدیران بومی نسبت به غیربومی‌ها باید افزایش داشته باشد.

وی اظهار کرد: در رابطه انتصابات حوزه‌های خارج از استانداری، استاندار فقط یک عنصر است و گاهی وزارتخانه با نیروی معرفی‌ شده استاندار موافق نیست و ممکن است از سوی وزیر مدیری معرفی شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در انتصاب‌های اخیر چندین نیروی بومی معرفی کرده‌ایم اما وزارتخانه‌ها مخالفت کردند و ممکن است علت این مخالفت‌ها تخریب‌های درون استانی، عدم شناخت کافی و مسائل مربوط به مصاحبه‌ها باشد.

خادمی همچنین تصریح کرد: انتصاب مدیران داخلی استانداری نیز که در حیطه اختیارات استاندار است سعی بر انتخاب مدیران بومی است اما به‌طور 100 درصد موضوع انتخاب مدیران استانداری نیز در اختیار استاندار نیست.

وی با اشاره به اخبار فضای مجازی در خصوص انتصاب معاون اقتصادی استانداری اظهار داشت: ایشان اهل کهگیلویه و بویر احمد است و این استان از لحاظ جغرافیایی، آداب‌ و رسوم و فرهنگ به لرستان نزدیکی دارد و به تعبیری می‌توان وی را لرستانی نامید.

استاندار لرستان همچنین در رابطه با انتصاب مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: انتصاب مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قطعی نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار