استاندار قزوین:
استاندار قزوین با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی جامعه در گرو توجه به ورزش در تمام گروه‌ها به ویژه بانوان است، گفت: با این کار می‌توان به ارتقای سلامت این قشر که مربیان فرزندان آینده هستند، کمک کرد.
کد خبر: ۵۳۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در نشست مشترک معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان با مسؤولان ورزش بانوان استان‌ها و نایب رئیسای بانوان فدراسیون‌های ورزشی کشور که در قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با جدی گرفته شدن ورزش درمیان بانوان شاهد تربیت فرزندانی سالم باشیم و نشاط و شادابی جامعه هم افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی جامعه در گرو توجه به ورزش در تمام گروه‌ها به ویژه بانوان است، افزود: با این کار می‌توان به ارتقای سلامت این قشر که مربیان فرزندان آینده هستند، کمک کرد.

استاندار قزوین عنوان کرد: در سال‌های اخیر با وجود برخی محدودیت‌ها، حضور زنان کشور در رقابت‌های بین‌المللی پررنگ و افتخارآفرین بوده که جای خوشحالی دارد و باید موانع محدودی که در برخی مسائل وجود دارد، برطرف شود.

زاهدی گفت: مدال گرفتن ورزش بانوان در رقابت‌های بین‌المللی علاوه بر غرور و حس افتخاری که دارد، آثار ارزشمند اجتماعی فراوانی را هم به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در عرصه‌های جهانی با حضور بانوان موفقیت‌های بسیاری کسب شده که علاوه بر حس افتخار، نمونه حجاب اسلامی را هم به دیگران معرفی کرده‌ایم.

استاندار قزوین مطرح کرد: وقتی جامعه با آسیب‌های مشکلات روحی، افسردگی، کم‌تحرکی در میان دختران و زنان روبه‌رو است باید از فرصت ورزش برای حل این مسائل استفاده کنیم.

همتی یادآور شد: حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی بیانگر توانمندی و استعداد این گروه از جامعه است و با تقویت رشته‌های مختلف ورزشی باید به ارتقا سلامت جسمی و روحی جامعه کمک کنیم.

به گفته وی، باید در کنار ورزش قهرمانی به توسعه و تقویت ورزش همگانی هم توجه کرده و تحرک جسمی زنان شاغل و خانه‌دار را افزایش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار