از سوی هیئت اجرایی انتخابات:
رئیس هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم زمان ثبت نام از داوطلبان عضویت در هفتمین دوره هیئت ‌مدیره نظام‌ مهندسی قم را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳ 25 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی قم، محمدرضا معرفت در خصوص برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار کرد: هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، این انتخابات را همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه 9 مهر ماه در شهر مقدس قم برگزار می‌کند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: داوطلبان نامزدی در انتخابات عضویت هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم می‌توانند از روز شنبه شش تیرماه تا روز پنجشنبه یک مرداد ماه در ساعات اداری به دبیرخانه هیئت اجرایی انتخابات مستقر در ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی واقع در 75 متری عمار یاسر مراجعه کنند.

معرفت با اشاره به شرایط نامزدی در انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: داوطلبان دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه دو یا بالاتر در یکی از رشته‌های اصلی عمران، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری که واجد شرایط مندرج در ماده 11 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده 59 آیین نامه اجرایی هستند می‌توانند ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: بازرسان، اعضای شورای انتظامی استان و کارکنان نظام مهندسی در صورت داوطلبی برای عضویت در هیئت مدیره باید در زمان تسلیم تقاضا به هیئت اجرایی، از سمت خود استعفا داده و نامه پذیرش آن را به هیئت اجرایی تسلیم کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم افزود: مدیران، معاونان و کارکنان وزارت راه و شهرسازی اعم از تشکیلات ستادی یا استانی و شرکت‌های تابعه برای عضویت در هیئت مدیره باید سه ماه قبل از تسلیم تقاضا به هیئت اجرایی از سمت خود استعفا داده و نامه پذیرش آن را به هیئت اجرایی تسلیم کنند.

معرفت آخرین مهلت ثبت نام را پایان وقت اداری روز پنجشنبه اول مرداد ماه عنوان کرد و گفت: مهلت ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود و به درخواست‌های ناقص و یا درخواست‌هایی که پس از اتمام دوره مذکور و در خواست‌هایی که داوطلب عضویت در هیئت مدیره دارای مدرک تحصیلی در رشته‌های مرتبط با رشته گروه‌های اصلی است ترتیب اثر داده نخواهد شد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با بیان اینکه 9 نفر از داوطلبان به عنوان نفرات اصلی عضو هیئت مدیره به مدت سه سال انتخاب خواهند شد ادامه داد: هر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم می‌تواند با ارائه کارت عضویت معتبر سازمان و یا کد ملی در روز پنجشنبه 9 مهرماه از ساعت هشت صبح تا 17 بر سر صندوق رای حضور یافته و در انتخابات شرکت کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار