اختـــصاصـــی تابناک؛
شهردار دهدشت به همراه سخنگوی شواری شهر از محل سایت زباله شهر بازدید نمودند.
کد خبر: ۵۲۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸ 06 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، شهردار دهدشت اظهار کرد: زباله های حاشیه جاده ورودی به جایگاه به سایت زباله انتقال داده میشود و توسط بولدوزر پاکسازی و با خاک پوشانده می شوند.
 اسفندیار برخه گفت: با استقرار یک کانکس نگهبانی در ابتدای ورودی سایت زباله، از خالی کردن زباله ها در حاشیه های جاده توسط نگهبان ممانعت شده و همچنین زباله های شهر فقط در جایگاه محصور شده در سایت زباله خالی می شوند.
وی در ادامه افزود: با شکایت شهروندان به دلیل تنفس بوی بد ناشی از دود و سوزاندن زباله ها از این به بعد برای جلوگیری از سوزاندن زباله ها با یک دستگاه بولدوزر که در آن جایگاه مستقر میشود همه زباله ها در یک گوشه از سایت جمع آوری و جهت آماده سازی فضا برای زباله های جدید پوشانده خواهند شد.
شهردار دهدشت از خرید یک دستگاه بیل مکانیکی جهت گود برداری،ریختن،پوشاندن و همچنین دفن زباله ها در آینده ای نزدیک خبر دادند.
  سخنگوی شورای شهر در این بازدید با تذکر لسانی از شهروندانی که در این جایگاه مشغول جمع آوری پلاستیک و آهن آلات قراضه بودند درخواست نمود به خاطر رفاه حال شهروندان، حق آتش زدن زباله ها را ندارند و چنانچه مشاهده شود برخورد قانونی خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار