مدیر عامل شرکت گاز استان : در راستای اهداف پدافند غیر عامل، توانایی مواجهه با بحران های احتمالی در حوزه اتفاقات مربوط به گاز را داریم.
کد خبر: ۵۱۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 30 October 2017
همزمان با هفته پدافند غیر عامل ، مانور آتش سوزی و انفجار در خط تغذیه ی 8 اینچ گاز در شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر عامل شرکت گاز استان در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته پدافند غیر عامل ، شرکت گاز را از جمله نهادهایی عنوان کرد که باید آمادگی کامل برای مواجه شدن با بحران ها را داشته باشد.
رحمن خادم افزود : در همین راستا این مانور با برنامه ریزی شرکت گاز استان و همکاری دستگاه هایی که در زمان وقوع چنین بحران های احتمالی ، به خدمات رسانی خواهند پرداخت انجام شد.
خادم مهمترین اهداف این مانور را در راستای آمادگی های لازم در راستای پدافند غیر عامل برشمرد و گفت : آمادگی ذهنی و جسمی کارکنان امداد و اتفاقات هنگام حوادث ، فرهنگ سازی و باور عمومی ، تعامل با سازمان ها ، شناخت نقاط ضعف و قوت افراد و سازمان ها ، تدوام خدمات رسانی عمومی ، تسهیل مدیریت بحران، کاستن از آسیب پذیری تاسیسات و تجهیزات ، نهادینه کردن اصول پدافند غیر عامل در طرح ها و پروژه ها از جمله مهمترین مواردی بود که باید در این مانور به آن ها دست می یافتیم.
وی افزود : با توجه به حساسیت و جدیت پدافند غیر عامل در کلام رهبر انقلاب در این مانور واحد ها و سازمان های مرتبط با موضوع ، از جمله  ، امداد و اتفاقات ، حراست ، روابط عمومی ، خدمات رفاهی ، تعمیرات و بهره برداری ، امور HSE و پدافند غیر عامل گاز استان و شهرستان و نهاد های خدمات رسان ، آتش نشانی ، جمعیت هلال احمر ،فوریت های پزشکی ، شهرداری ،اداره برق و امور منابع ، از شهر یاسوج و مسئولین پدافند غیرعامل استانداری ، شرکت فعال داشتند.
خادم در پایان گفت : امیدواریم که هیچ حادثه ای رخ ندهد و نیاز به بسیج نمودن نیروها نباشد اما ما در برگزاری این مانور، خوشبختانه به اهداف اصلی و مورد نظر دست یافتیم و می توانیم ادعا کنیم در شرایط بحران توانایی انجام وظایف را به نحو احسن داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار