اختصاصــــــی تابناک/
سبزی پور گفت : در طی یکماه ۵۰۰ تن در حوزه شهرستان های کهگیلویه و چرام توزیع سیلندر داریم و مهمترین دلیل کمبود و یا در واقع نبود سیلندر گاز در یک هفته اخیر در سطح شهرستان، استاندار سازی جایگاه تخلیه سیلندر شهر چرام بوده است.وی گفت : تاکنون در زمینه توزیع سیلندر گاز هیچگونه مشکلی نداشتیم و بر اساس نیاز عاملین،توزیع سیلندر گاز انجام می گیرد.
کد خبر: ۵۱۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 23 October 2017
به گزارش اختصاصی تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،رییس شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی شهرستان کهگیلویه به خبرنگار تابناک گفت : در سطح شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده فقط یک مورد تأسیسات سیلندر پرکنی وجود دارد که این یک مورد با مالکیت امور عشایر کهگیلویه و در شهر چرام است.

در سطح شهر دهدشت روزانه ۸۰ هزار لیتر بنزین به فروش میرسد
سبزی پور گفت : در طی یکماه ۵۰۰ تن در حوزه شهرستان های کهگیلویه و چرام توزیع سیلندر داریم و مهمترین دلیل کمبود و یا در واقع نبود سیلندر گاز در یک هفته اخیر در سطح شهرستان، استاندار سازی جایگاه تخلیه سیلندر شهر چرام بوده است.
وی گفت : تاکنون در زمینه توزیع سیلندر گاز هیچگونه مشکلی نداشتیم و بر اساس نیاز عاملین،توزیع سیلندر گاز انجام می گیرد.
سبزی پور در ادامه با بیان اینکه در سطح شهر دهدشت ۳ باب جایگاه سی ان جی و ۱ باب در حال احداث داریم افزود : جایگاه سی ان جی آقای ضیایی با ظرفیت ۱۰۰ هزار لیتر بنزین معمولی،۱۰۰ هزار لیتر بنزین سوپر و ۱۰۰ هزار لیتر نفت و گازوییل در ماه های شهریور و مهر اقدام به تعمیرات نموده است.
سبزی پور گفت : جایگاه آقای ضیایی در ۲۵ مهرماه امسال عملیات تعمیرات و باز سازی آن به پایان رسیده و از تاریخ فوق بهره برداری شده است.
رییس شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه گفت: در سطح شهر دهدشت ۲ باب فروشندگی نفت و گازوییل،در قلعه رییسی یک باب و در دیشموک نیز یک باب جهت بخش صنعت، کشاورزی، راهسازی و سایر موارد غیر حمل و نقل وجود دارد.
سبزی پور در ادامه از فروش سوخت سی ان جی در ۶ ماهه اول سال ۹۶ خبر داد و گفت: در شهر دهدشت در ۶ ماهه اول سال ۹۶ در حدود ۶میلیون و هفتصد متر مکعب سوخت سی ان جی به فروش رسیده است.
وی آمار بسیار جالبی از فروش روزانه سوخت سی ان جی و گازوییل داد و گفت: در شهرستان کهگیلویه روزانه در حدود ۸۰ هزار لیتر بنزین و ۳۰ هزار لیتر گازوییل از طریق جایگاه های سوخت به فروش می رسد.
سبزی پور در پایان گفت: جایگاه آقای فتاحی واقع در جاده طولیان از تاریخ ۳۰ مهرماه به منظور انجام عملیات تعمیرات و بازسازی اقدام می شود.


خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار