در چند روز اخیر خبری خوشحال کننده منتشر شد که بر اساس آن پرویز موسوی رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ، به عنوان عضو یکی از کمیته های فدراسیون فوتبال منصوب شود.
کد خبر: ۵۱۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷ 21 October 2017
حضور در مناسب مدیریتی در سطح کلان ، همواره یکی از دغدغه های ، مردم ، فعالان اجتماعی - ورزشی و سیاسون کهگیلویه و بویراحمد ، بوده است به گونه ای که هر گاه نامی از نخبگان استان جهت حضور در مناسب رده بالا مطرح می شود ، خوشحالی عمومی در سطح جامعه هویدا می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هر چند استان در عرصه فوتبال به مانند سایر رشته‌های ورزشی از بضاعت مالی برخوردار نیست و به دلیل نبود حامی مالی تیم‌های باشگاهی در رده‌های اول کشوری مانند لیگ برتر و لیگ دسته اول ندارد اما تک ستاره‌های فوتبال استان درخشش خیره کننده‌ای در فوتبال کشور داشته‌اند.
این درخشش در سال‌های اخیر با میلاد غریبی آغاز شد و سپس بازیکنانی مانند محمدرشید مظاهری و سایرین در فوتبال کشور درخشیدند.
اما اوج درخشش فوتبال و فوتسال استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به بانوان بود که توانستند در سطح کشور استان را سربلند کنند.
انتخاب بهترین بازیکن زن فوتبال ایران از استان یعنی شبنم بهشت و ده‌ها بازیکن دیگر در فوتبال و فوتسال موجب شد تا نام کهگیلویه و بویراحمد بر سر زبان‌ها بیفتد.
اما در سال‌های اخیر استان کرسی و جایگاهی هم در فدراسیون فوتبال نداشت و به همین دلیل شاید در برخی موارد حق و حقوقی از استان بر زمین می‌ماند.
در چند روز اخیر خبری خوشحال کننده منتشر شد که بر اساس آن پرویز موسوی رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حکم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان عضو کمیته جوانان این فدراسیون انتخاب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار