معاون آموزش و پرورش بویراحمد با اشاره به استفاده از مدرسین مجرب برای برگزاری کلاس ها ، افزود : خوشبختانه ، برگزاری کلاس ها با نیازهای همکاران فرهنگی انتباق خوبی داشت و توانسته بسیاری از ملزومات اجرای این برنامه در مدارس را برآورده کند.
کد خبر: ۵۱۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷ 20 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دومین دوره برنامه ملی شهاب در شهرستان بویراحمد ، برگزار شد.
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد ، گفت : اولین دوره توجیهی طرح ملی شهاب سال گذشته برای گروه های ، مدیران ، معاونین ، مربیان و آموزگاران پایه چهارم به تعداد 850 نفر ، در 16 کلاس توجیهی ، آموزشی و با 36 ساعت گواهی ضمن خدمت برای فرهنگیان برگزار شد.
حمید الهی افزود : با توجه به لزوم پیگیری این برنامه در پایه پنجم ، دوره دوم کلاس های توجیهی این طرح در سال تحصیلی96 - 97 ، گروه مدیران ، معاونین ، مربیان پرورشی و مشاوره در مقطع ابتدایی از تاریخ 27 / 7/ 96 به مدت سه روز از روز پنج شنبه برگزار گردید.
الهی در ادامه بیان کرد : در دوره دوم این برنامه، تعداد 345 نفر در 6 کلاس درس که یک کلاس به مدیران با 16 ساعت گواهی ضمن خدمت و 5 کلاس درس ، آموزگاران ، معاون آموزگاران، با 34 ساعت گواهی ضمن خدمت برگزار شد.
معاون آموزش و پرورش بویراحمد با اشاره به استفاده از مدرسین مجرب برای برگزاری کلاس ها ، افزود : خوشبختانه ، برگزاری کلاس ها با نیازهای همکاران فرهنگی انطباق خوبی داشت و توانسته بسیاری از ملزومات اجرای این برنامه در مدارس را برآورده نماید.
تصاویر تکمیلی:
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار