گزارش تابناک از حواشی یک سفر استاندار
وی بیان داشت قصد اجرای پروژه فاضلاب شهری در لنده را داریم و طرح مطالعاتی آن نیز انجام شده است . موضوعی که طرح آن با واکنش نماینده مجلس رو به رو شد و ایشان خطاب به مدیر کل آبفا گفت : مردمم آب خوردن ندارند فاضلاب میخواهند چکار کنند؟!
کد خبر: ۵۱۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴ 20 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سفر استاندار به شهرستان لنده در روزهای گذشته ، همراه با حاشیه هایی بود که در میان خبرهای نشر داده شده از این سفر ، رسانه ها به آنها نپرداختند .
وضعیت بحرانی آب شهرک های لنده سالهاست که مورد بحث محافل عمومی ، مجازی و مطالبه اهالی این شهرک ها است.
آب ندارند فاضلاب می خواهند چکار؟
این خواسته بارهای بار از زبان نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست ها عنوان شده تا جایی که عدل هاشمی در نشست شورای اداری که در راستای اعلام جزئیات بودجه شهرستان تشکیل شده بود عنوان داشت دوست ندارم بیایم لنده و مخزن آبی را ببینیم که سالهاست بدلیل کمبود اعتبار به خواب رفته است.
مطالبه آب این شهرک ها به کرات از سوی مجموعه فرمانداری تکرار و همچنان درخواست ها مسکوت مانده است.
و این بار در نشست شورای اداری که با حضور استاندار ،برخی از مدیران کل و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یکی از موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفت ، علت راکد ماندن منبع آب شهرک های لنده بود .
در این نشست عدل هاشمی با انتقاد از آبفای استان و با ذکر این مطلب که چه طور می شود این همه پروژه های مشابه پروژه مخزن آب لنده همه یا تکمیل ویا درشرف اتمام هستند نمی توانید این پروژه را تمام کنید به گلایه از مدیر کل آبفا پرداخت.
موضوعی که استاندار معلوم بود به راحتی از کنار آن نمی گذرد و وی در سخنانش خطاب به مدیر کل آبفا خواستار پاسخگویی شد و با این سوال از مدیر کل که که آیا واقعیت دارد پروژه های مشابه به مخزن آب لنده در سطح استان تمام شده اند؟ و آیا به نسبت پیشرفت سایر مناطق این مخزن عقب تر است ؟ و چرا پروژه راکد مانده است و دلیل آن چیست؟
 
از 

سوالی که با توجه به نوع بیان و پاسخگویی مدیر کل آبفای شهری استان دلیل قانع کننده ای برای علت تعطیلی این پروژه از سوی ایشان عنوان نشده بود و بجای پرداختن به علت تعطلی پروژه مخزن آب شهرک های لنده از اجرای پروژه ای دیگر خبر داد .
وی بیان داشت قصد اجرای پروژه فاضلاب شهری در لنده را داریم و طرح مطالعاتی آن نیز انجام شده است . موضوعی که طرح آن با واکنش نماینده مجلس رو به رو شد و ایشان خطاب به مدیر کل آبفا گفت : مردمم آب خوردن ندارند فاضلاب میخواهند چکار کنند؟!

اینجا رئیس کیه؟
یکی دیگر از حواشی شورای اداری با حضور استاندار در لنده ، بر می گردد به شورای شهرستان و اینکه در وضعیت فعلی چه کسی رئیس شورای شهرستان لنده است ؟ شورایی که از اعضای آن از شورای شهر لنده و بخش های تابعه شکل میگیرد اما هنوز اعضای شورای شهرستان انتخاب نشده اند و رئیس این شورا مشخص نشده است!
بنابراین گزارش و از آنجا که به صورت میدانی خبرنگار تابناک این موضوع را از نزدیک رصد می کرد در این روز عضو سابق و رئیس شورای شهرستان یکی از چهره هایی بود که برای شرکت در این نشست حضور پیدا میکند و با توجه به تغییرات ایجاد شده در شورای شهر و بخش های شهرستان به ایشان برای حضور در نشست اداری اجازه داده نمی شود. موضوعی که از سوی رئیس سابق شورای شهرستان پذیرفتنی نبود و با توجیه این نکته که تا انتخاب رئیس جدید ، به عنوان رئیس شورای شهرستان می توانیم در جلسات شرکت کنیم همراه بود.
حال این سوال پیش می آید در حال حاضر رئیس شورای شهرستان لنده چه کسی است؟آیا خواسته حضور ایشان برای شرکت در نشست شورای اداری برابر قانون بود؟ یا غیر قانونی ؟
بیمارستانی که نه به دار است نه به بار!
از حواشی دیگر نشست شورای اداری کلنگ زنی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی لنده بود.
در روزهای گذشته در محافل عمومی و فضای مجازی از سوی مسولین بهداشت و درمان با تقدیر از مسولین شهرستانی ،نماینده و دانشگاه علوم پزشکی این وعده داده شده بود که با حضور استاندار کلنگ زنی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی در این شهرستان به زمین زده خواهد شد و این موضوع در این نشست به مانند گذشته فقط و فقط به عنوان یک مطالبه عنوان شده بود اگر چه در سخنان عدل هاشمی عنوان شد مجوزهای این بیمارستان گرفته شده است .
کلنگ زنی بدون پیمانکار!
اشاره عدل هاشمی به کلنگ زنی پروژه ی گازرسانی به قیام،ممبی و سراسیاب بهمئی بدون از انتخاب پیمانکار ، از دیگر حواشی این دیدار  بود .
دراین نشست ، هاشمی با اشاره به اینکه به آقای خادم توصیه کردم اول پیمانکار را انتخاب و سپس کلنگ زنی صورت گیرد تا شرمنده مردم نشویم از استاندار خواست ، وقتی رفتیم در میان مردم و کلنگ این پروژه را زدیم ، وی از مدیر گاز استان بخواهد ، این پروژه را تعیین تکلیف نماید.
 
از 

خبرنگاران ایستاده!
یکی دیگر از حواشی دو ساعت ایستاده بودن خبرنگاران دراین نشست بود! خبرنگارانی که باید از ابتدای جلسات قلم به دست نکاتی که مسولین بیان میکنند را نشر دهند !
در این نشست همه خبرنگاران از ابتدا تا انتها ایستاده مطالب بیان شده از سوی مسولین را یادداشت می کردند که می طلبد مسولین شهرستان در هنگام برگزاری چنین نشست هایی شرایطی را مهیا تا خبرنگاران همان کسانی که مسولین عزیز در گفته های خود آنها را چشمان و انتقال دهندگان مطالبه های مردم و مسولین بیان می کنند! کمی راحت تر قلم برنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
همه این رفتارها از نظارت ضعیف مجلس است
آقا خودش پیمانکاره شد نماینده مجلس همه کارها را نیمه کاره رها کرده
مثل حسینیه لیکک که پله رفتن به مجلسش شد به کمک مداحان دروغین حسین ع که بیشتر دنبال استخدام خود وبرادران خود به کمک ایشان بودن
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
هر کس فقط به دنبال بزرگ کردن خود و خودنمایی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار