فرماندارچرام:
فرماندار چرام با اشاره به صداقت و صراحت در گفتار، متذکر شد: ما برای کسی مرز تعیین نکردیم و در فرمانداری به روی همه باز است، مگر کسانی که بیمار بوده ومهجور هستند.
کد خبر: ۵۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 21 June 2015

فرماندار چرام، خواستار بررسی وضعیت عشایر در حوزه بهداشت و درمان، دامپزشکی، راه و شهرسازی شد.

ابراهیم فتاح‌پور  با اشاره به نقش‌آفرینی شهیدان غواص در هشت سال دفاع مقدس و با بیان اینکه خدمات این عزیزان هر روز برای جامعه رو می‌شود، اظهار کرد: حضور این عزیزان به موقع بود، چراکه ما و جامعه ما، گاهی برای بازگشتن به خود به این تلنگرها نیاز دارد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران و با بیان اینکه در دنیای سرمایه‌داری، علم برای علم و هنر برای هنر است و بی‌هنری مطرح می‌شود، ادامه داد: مگر امکان دارد دانشمند، روانشناس و یا جامعه‌شناسی که جامعه برای او هزینه کرده وقتی به کرسی می‌نشیند اظهار بی‌طرفی کرده و بگوید علمم اجازه نمی‌دهد.

فرماندار چرام خاطرنشان کرد: شهید چمران، خط بطلانی بر بی‌طرفی علمی کشیده و جان خود را متعهدانه در راستای ارزش‌ها و هنجارهای جامعه برای امنیت و آسایش هموطنان خود هدیه می‌دهد.

این مسئول با اظهار تأسف از اینکه در دنیا شاهد بی‌طرفی علمی هستیم، بیان کرد: علمی که ارمغان آن باید آسایش و آرامش آن برای دنیا باشد، ارمغان آن فقط تکنولوژی روزانه در فناوری جنگی است.

فتاح‌پور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه یک ماه به پایان سال مالی مانده است، متذکر شد: اگر مدیری توان جذب اعتبار را ندارد، امسال به او اعتباری نخواهیم داد، چراکه بحث مهندسی ارزش در میان است و مدیری که نتواند کار کند، اعتباری برای وی در نظر نخواهیم گرفت.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام، خواستار بررسی وضعیت عشایر در حوزه بهداشت و درمان، دامپزشکی، راه و شهرسازی شد و تصریح کرد: عشایری که در حوزه روستای توگبری با محرومیت زیادی روبرو بوده، نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولان و مدیران جهت رفع مشکلات هستند.

این مسئول اضافه کرد: بیش از ۶ سال از عمر شهرستان چرام می‌گذرد و کسی سهوی و عمدی حق ندارد از تفکیک این شهرستان از بخش سرفاریاب حرف بزند.

فتاح‌پور با بیان اینکه در بحث انتخابات مسئولی حتی به شوخی نباید سخن از قومیت بگوید، ابراز کرد: یک واحد تقسیمات کشوری به نام فرمانداری چرام شکل گرفته، پس برای همیشه این موضوع تفکیک تمام شود.

فرماندار چرام با اشاره به صداقت و صراحت در گفتار، متذکر شد: ما برای کسی مرز تعیین نکردیم و در فرمانداری به روی همه باز است، مگر کسانی که بیمار بوده و  مهجور هستند.

وی به عدم تعامل برخی مدیران با اصحاب رسانه اشاره و عنوان کرد: برخی مدیران ما این ضعف را دارند که با رسانه تعاملی ندارند و اصحاب رسانه جهت انعکاس خدمات به آنان رجوع می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: جامعه امروز، جامعه دیگر راهبر است و رسانه آن را رهبری می‌کنند پس قلم آنان باید انسانی و اسلامی باشد.

فتاح‌پور به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و با بیان اینکه جنس و ذات اسلام برخورد قاطع با مجرم در هر جایگاه و منصبی است، ابراز کرد: هرکس مشکل اخلاقی و اقتصادی داشته باشد، حق‌الناس بوده و تا ریال آخر را باید نظام اسلامی از او بگیرد.

وی افزود: ما ضمن حمایت قاطعانه از قوه قضائیه و گرامیداشت این هفته، توقع برخورد قاطع را از آنان داریم.

فرماندار چرام در پایان تبیین کرد: عزیزان ما در قوه قضائیه از مدیران چرام گلایه‌هایی در خصوص استعلام‌های حقوقی دارند و خواستار پاسخ راس ساعت دقیق هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار