دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: کشتی گیران کرمانشاهی در مسابقات داخل سالن آسیا عملکرد خوبی داشتند.
کد خبر: ۵۰۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 27 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،منصور کیانی ، با اشاره به حضور دو کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات داخل سالن آسیا اظهارکرد: ارشک محبی و یدالله محبی دو کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در این دوره از مسابقات داخل سالن آسیا بودند که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
 
وی ادامه داد: ارشک محبی که در وزن 90 کیلوگرم کشتی پهلوانی در این مسابقات شرکت کرده بود با عملکردی خیره کننده موفق شد همه حریفان خود را با ضربه فنی شکست دهد و در نهایت نیز به مدال ارزشمند طلا و عنوان قهرمانی آسیا دست یابد.
 
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: یدالله محبی نیز که در مسابقات وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد حضور داشت، در دیدار نخست خود حریف عراقی اش را ضربه فنی کرد، اما در ادامه به حریف سرسخت قزاقستانی خود که عنوان دار المپیک هم هست رسید که در این دیدار نفس گیر از ناحیه ابرو دچار آسیب شد و ابروی او هفت بخیه خورد که در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود حریف قزاقستانی به پایان رسید.
 
کیانی تصریح کرد: در ادامه و در شانس مجدد، یدالله محبی توانست به مدال ارزشمند برنز مسابقات داخل سالن آسیا دست یابد.
 
وی در خصوص سطح کیفی این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات داخل سالن آسیا در رشته ورزشی کشتی آزاد به دلیل حضور قهرمانان جهان و المپیک سطح کیفی بسیار بالایی داشت، البته تیم کشتی ایران نیز با نفراتی جوان پا به این مسابقات گذاشته بود.
 
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مجموع کشتی گیران کرمانشاهی در مسابقات داخل سالن آسیا عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار