طی دو عملیات پلیسی جداکانه در کهگیلویه و بویراحمد و در محور ارتباطی اقلید به سمیرم دو محموله مواد مخدر از دو نوع شیشه و تریاک کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۴۹۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 14 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در دو عملیات پلیسی جداگانه دو محموله مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد ، کشف و در این رابطه تعدادی قاچاقچی دستگیر شدند.
کشف بیش از هشت کیلوگرم ماده مخدر شیشه در کهگیلویه و بویراحمد
با تلاش مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با دستگيري دو قاچاقچي مواد مخدر، محموله جاسازی شده "شیشه" در یک خودروی سواری کشف شد.
سرهنگ "سعید بالش زر" در خصوص این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد، حين کنترل خودرو هاي عبوري در یکی از محور های مواصلاتی استان، به يکدستگاه خودروی سواری با دو سرنشین مشکوک و خودروی مورد نظر را جهت بررسی متوقف کردند.
وي اظهار داشت: راننده خودرو که قصد فرار از دست ماموران پلیس را داشته با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، موفق به فرار نشد و عوامل پلیس ، با استفاده از تجربيات فني و تخصصي خود در بررسي از اين خودرو مقدار هشت کيلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع "شیشه" که به طور ماهرانه در اين خودرو جاسازي شده بود را کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اين رابطه راننده خودرو و سرنشین آن به هويت های مشخص دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضایی تحويل داده شدند .
سرهنگ بالش زر در پايان خاطر نشان کرد : هم استانی ها عزيز در صورت مشاهده و برخورد با خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي توسط افراد متخلف، قانون گريز و قانون شكن، با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاکسازي محلات اقدام شود.

کشف 39 کیلو ماده مخدر طی عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و فارس 
در خبری دیگر ، رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگيلويه و بويراحمد از کشف 39 کيلو و 330 گرم ترياک طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و استان فارس در محور اقلید-سمیرم خبر داد.  
 
سرهنگ "سعید بالش زر" در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد طی یک عملیات مشترک با ماموران انتظامی شهرستان اقلید استان فارس، يک دستگاه سواری پراید را در جاده اقلید به سمیرم را متوقف کردند. 
 
وی افزود : مأموران در بازرسي از اين خودرو 39 کیلو و 330 گرم ماده مخدر از نوع ترياک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازي شده بود کشف و ضبط کردند. 
 
دو عملیات پلیسی ،‌دو کشف محموله مواد مخدر/ عملیات مشترک پلیس فارس و کهگیلویه و بویراحمد

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده آن نیز دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.
 
سرهنگ بالش زر در پايان با تشکر از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 با پلیس در ميان بگذارند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار