دکتر علیمردانی : این روز بزرگ برای هر ایرانی منشأ غرور و افتخار به انسان‌های نیکو سرشت و معتقدی است که تا آخرین نفس درراه آرمان های نظام ایستادگی می‌کنند
کد خبر: ۴۷۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 17 August 2017
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیام تبریک صادر کرد.
۲۶ مرداد را یادآور بازگشت پیروزمندانه اسرای هشت سال جنگ تحمیلی، آزادگان غیور، شهیدان زنده تاریخ معاصر کشور، صابرانی از جنس یوسف می دانیم که به کنعان مشتاق و منتظر، به دامان مام میهن بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر علیمردانی اظهار داشت این روز بزرگ برای هر ایرانی منشأ غرور و افتخار به انسان‌های نیکو سرشت و معتقدی است که تا آخرین نفس درراه آرمان های نظام ایستادگی می‌کنند و جلوه بزرگ این ایستادگی در دوران هشت سال دفاع مقدس خودنمایی کرد و نشان داد که ملت شریف ایران تا آخرین لحظه هر آنچه در توان دارند برای دفاع از مام میهن و حریم اسلام به کار می‌بندندٖ .

علیمردانی در ادامه این پیام بیان کرد: امام راحل چه زیبا و شایسته در توصیف فرزندان خود فرموده ‏اند که: «اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادى و آزادگان جهان آن‏ را زمزمه میکنند». آرى، آنان نه تنها اسیر نبودند؛ بلکه دور از هرگونه وابستگى‏‌ها و دل‏بستگى‏‌ها نداى آزادمردى و عزتمندی ملت ایران را به گوش همه جهانیان رساندند.
وی گفت با کمال افتخار ، سالروز ورود آزادگانی که با گام نهادن در خاک میهن اسلامی ، چشمان منتظر و قلب های عاشق را غرق در شادی نمودند گرامی می داریم و سلامتی ، موفقیت و توفیق روزافزون این گرانمایگان را آرزومندیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
آزادگان اونقدر مردانه جنگیدند و مردانه ایستادند که بدون گفتن باید این را بپذیریم که تاج سر ملت هستند ، اما برادر من آقای علیمردانی شما بهتر است فکری به حال اداره بزرگ و مهم راه و شهرسازی بکنید که با سوء مدیریت شما به فنا رفته است ، امروز باید قبول کنید که شما توانایی مدیریت ندارید و بهتر است هر چه زودتر این جایگاه را به کسی واگذار کنید که توانایی مدیریت این اداره رو داشته باشد ، شما حداکثر تواناییتون فقط در حد اداره یک ... میباشد ، این همه جار و جنجال و شانتاژ های خبری برای آینده شماست که قصد ثبت نام در انتخابات مجلس آینده رو دارید ، شما بازمانده تفکرات انحصار طلبی و تاسف برانگیز مدیریتی احمدی نژادی هستی ، بهتر است بدانید که دوره دیگر دوره شما و سوءمدیریت شما نیست ، مسئولین استان هر چه زودتر باید شر شما را از این اداره کم کنند .امیدوارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار