تابناک / معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت در نشست ساماندهی امور جوانان این شهرستان با بیان اینکه نسل جوان سرمایه‌ بزرگی برای کشور است گفت: توجه به جوانان و ایجاد ارتباط با آنها نخستین اقدام برای حفظ و استفاده صحیح از این سرمایه عظیم اجتماعی است.
کد خبر: ۴۷۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 02 August 2017
تابناک / معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت در نشست ساماندهی امور جوانان این شهرستان  با بیان اینکه نسل جوان سرمایه‌ بزرگی برای کشور است گفت: توجه به جوانان و ایجاد ارتباط با آنها نخستین اقدام برای حفظ و استفاده صحیح از این سرمایه عظیم اجتماعی است.

علی وارسته با بیان اینکه جوانان با توجه به فضای عمومی دنیا مطالبات جدیدی دارند خاطرنشان کرد : با انجام برنامه‌ریزی مناسب از ظرفیت جوانان برای ساماندهی به مسائل اقتصادی و فرهنگی میتوان بهره مند شد.

وی بر لزوم حمایت دستگاه‌ها از جوانان در عرصه‌های ورزشی، علمی و پژوهشی تأکید کرد و گفت: از همه ادارات و دستگاه ها میخواهیم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور در زمینه رسیدگی به حوزه جوانان برنامه های خود را در امر توانمندسازی و اشتغال زایی به خصوص در زمینه کسب و کار خرد و کوچک ارائه دهند.

این مسوول با اشاره به اینکه خواسته‌ها و مطالبات جوانان از اولویت مهم است افزود: یکی از این دستگاه ها صندوق کار آفرینی و امید است که با حمایت از طرحها میتوان مشکلات جوانان را شناسایی کرده و به رفع موانع آن پرداخت.

وارسته با بیان اینکه تفکر جوانان زنده و پویا است گفت: باید به امور جوانان در زمینه‌ها و گروه‌های تخصصی توجه کرد و از ظرفیت آنان در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی گفت: باید مواضع مسئولیت‌پذیری جوانان را تقویت کرد و برخی امور را به آنها سپرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار