پروژه‌های ورزشی استان فارس پایان سال مالی ۹۶ تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۴۶۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 31 July 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران :حیدرعلی کامیاب‌کلانتری مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در اداره کل ورزش و جوانان فارس تشکیل و برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور مقتدرانه ورزشکاران فارس در این رقابت‌ها، انجام شده است.


وی با بیان اینکه تا کنون ۴۹ ورزشکار برای بازی‌های آسیایی و ۲۲ ورزشکار برای بازی‌های پاراسیایی شناسایی شده‌اند، افزود: این ورزشکاران با برنامه‌ریزی منسجم و حمایت‌های مالی مناسب برای حضوری مقتدرانه در رقابت‌های بین‌المللی آماده می‌شوند.


کامیاب، حمایت استاندار فارس از باشگاه شهید چمران لارستان به‌عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیایی را یادآور شد و با قدردانی از این حمایت‌ها، گفت: در دو سال اخیر شاهد رویداد‌های خوبی در حوزه ورزش و جوانان استان فارس بوده‌ایم و امیدوار هستیم تمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی فارس، تا پایان سال مالی ۹۶ تکمیل شود.


وی بابیان اینکه در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم ۳۷۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان فارس وجود داشت، اظهار داشت: از این تعداد پروژه فقط ۱۴۷ پروژه باقی مانده است که امیدواریم درسه نوبت هفته دولت و دهه فجر امسال و هفته دولت سال ۹۷ آماده بهره‌برداری باشد.


کامیاب با بیان اینکه در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام طی سال‌های ۹۴ و ۹۵، عملیات اجرایی حدود ۶۰ پروژه نیز از محل کمک خیرین و سایر منابع شروع شده است، بیان کرد: تا پایان تیرماه امسال بالغ بر ۵۰۰ هزار مترمربع به سرانه ورزشی در فارس اضافه شده و سرانه فضای ورزشی در بسیاری از شهرستان‌های فارس بیش از یک مترمربع است.


وی افزود: ۳ برنامه از رویداد‌های پایتخت جوانان جهان اسلام با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزار شد که به لحاظ کمی و کیفی رضایت‌بخش بوده است، برنامه بعدی برگزاری رقابت‌های ورزشی جوانان کشور‌های اسلامی است که شهریورماه در شیراز برگزار می‌شود.


مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۳۰۰ ورزشکار جوان از کشور‌های اسلامی در این رقابت‌ها که در هفت رشته ورزشی برگزار می‌شود، شرکت کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار