سخنان عدل هاشمی در جمع نمازگزاران چرامی
هاشمی : همه ی ما می دانیم چهل سال است که آمریکا را تجربه کرده ایم. ما آمریکا را در غائله های کردستان و گنبد و خوزستان تجربه کرده ایم.ما آمریکا و اطرافیانش را در جنگ ۸ ساله تجربه کردیم.
کد خبر: ۴۶۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 28 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،عدل هاشمی در سخنانی در نماز جمعه شهر چرام به بیان مهم‌ترین موضوعات سیاسی روز کشور و همچنین مشکلات شهرستان چرام و اقدامات صورت گرفته،پرداخت.

عدل هاشمی گفت: در بخشی از سخنان امروز خود به برخی مسائل سیاسی داخلی و خارجی روز و در بخش دیگر به بیان مهمترین اقدامات انجام گرفته اینجانب به عنوان خادم شما در ۱۳ماه گذشته در خصوص مشکلات شهرستان چرام خواهم پرداخت.
 
ما آمریکا را چهل سال است تجربه کرده ایم دیگر بس است / انتخابات تمام شد فرصت سوزی نکنیم 

عدل هاشمی با اشاره به پایان یافتن انتخابات افزود: به حمدالله انتخابات شوراهای و ریاست‌ جمهوری تمام شد . مردم همانند گذشته و با لبیک گفتن به فرمان رهبری در انتخابات شرکت پرشوری داشتند. رئیس‌جمهور هم مشخص شد،مشکلاتی هم بوجود آمد که مسئولان پیگیری می کنند و این قضیه انتخابات را تمام شده بدانیم و فرصت سوزی نکنیم. هر چند عده ای دنبال آتش افروزی و نفاق بین مردم هستند، آن‌ها هم از خدا بترسند و دامن نزنند به اختلافاتی که غیر از فرصت سوزی و عقب ماندگی چیزی برای مردم ندارند.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، گفت: الان باید بچسبیم به کار و تلاش و سازندگی تا عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم.
هاشمی در موضوع سیاست خارجی بیان کرد که همه ی ما می دانیم چهل سال است که آمریکا را تجربه کرده ایم. ما آمریکا را در غائله های کردستان و گنبد و خوزستان تجربه کرده ایم.ما آمریکا و اطرافیانش را در جنگ ۸ ساله تجربه کردیم. ما آمریکا را در تحریم ها تجربه کردیم. من نمی‌دانم چرا باید اینقدر وقت بگذاریم برای این موضوع؟ دیگر بس است ، باید این موضوع را جمع کنیم،به گفته مقام معظم رهبری دشمنی آمریکا با ما تمامی ندارد مگر اینکه ولایت فقیه را از این کشور حذف کنیم و این ولایت فقیه را هم هیچ کس نمی تواند حذف کنید غیر از خدا و کسانی هم که چنین نیتی داشتند به زباله دان تاریخ رفتند. دنبال چه می گردید؟ که آمریکا با ما سر سازش داشته باشد؟ هرگز!
 
 ما آمریکا را چهل سال است تجربه کرده ایم دیگر بس است / انتخابات تمام شد فرصت سوزی نکنیم

عدل هاشمی افزود: آمریکا سپاه ما را، سپاه قدس، یمن،عراق،سوریه را هم تحریم کند! ما کار خود را کرده ایم . آن‌ها ما را تجربه کرده اند و کاری از پیش نمی برند. اگر مسئولین،اصولگرا، اصلاح طلب، نخبگان دست به دست هم بدهند و برای اقتصاد مقاومتی توان خود را به کار بگیرند آنچه در ذهن دشمن است نقش بر آب خواهد‌شد.
عدل هاشمی در ادامه افزود: دشمنان ما خود وضعیت مناسبی ندارند، امنیت ندارند . ما به برکت خون شهدا از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستیم. بایدقدر این امنیت را بدانیم. ببینید کشور های همسایه چه خبر است! خود آمریکا و اروپا شرایطشون مناسب نیست،اقتصاد خودشون از اقتصاد ما خرابتر است،بدهکاری آنها سر به فلک کشیده، اسم آمریکا بزرگ شده است.
 نمی توانستم منتظر دولت جدید باشم
عدل هاشمی پور در بخش دوم سخنان خود در جمع نمازگزارن چرامی گفت :از کسانی که در یکسال اخیر نتوانستم پاسخگوی تلفن آنها باشم به خاطر حجم کارهای مجلس و حوزه انتخابیه ام و همچنین بررسی برنامه ششم که خیلی وقت برد عذرخواهی می کنم .
هاشمی با اشاره به هدفش از حضور در کمیسیون انرژی مجلس گفت : بخشی از دلی حضور من در این کمیسیون مربوط به تجربیاتی بود که در این خصوص داشتم و می دانستم چه امکاناتی در این حوزه وجود دارد که ما می توانیم از آنها بهره ببیرم ضمن اینکه این استفاده یکطرفه نبود و من هم کمک های بزرگی به وزارت نفت کرده ام ، مثلا همین آتش سوزی پالایشگاه را چه کسی کمک کرد تا خاموش شود ؟ اگر در یکسال گذشته از فرصت ها استفاده نمی کردم با توجه به تغییر وزرا و استانداران من فرصتی نداشتم و دوسال از عمرم گذشته بود برای خدمت به مردم .
هشدار به مدیرکل :وزیر راه را به مجلس می کشانم
هاشمی پور به اشاره به جاده چرام به دهدشت گفت: بالای دهها جلسه گذاشتیم و  به مدیر کل راه و شهرسازی اعلام می کنم اگر ظرف ۲۰روز تا یک ماه آینده این جاده مانند جاده سوق فعال نشود وزیر راه را به صحن مجلس می کشانم.
فرماندار و مسئولان راه باید پیگیر باشد و درب اداره کل را بکنند تا جاده درست شود,این جاده را به جاده باباکلان چرام وصل کردیم به نفت تا راه بیفتد.
 
ما آمریکا را چهل سال است تجربه کرده ایم دیگر بس است / انتخابات تمام شد فرصت سوزی نکنیم/ روحانی پشت قباله کسی نیست/هشدار به مدیرکل :وزیر راه را به مجلس می کشانم 

وی افزود: من منشی شما نیستم! قرار نیست اداره به اداره بگردم و کارهای آقایون را انجام بدهم اینها شدن مدیرکل و رئیس اداره راه برای چی ,هر کار انجام نشده پیگیری ضعیف بوده است ! کار نشد نداره پیگیرس ضعیف بوده.
وی با اشاره به کمبود نقدینگی و نبود اعتبارات ماده۱۸۰ گفت : می دانستم سپردن این پروژه به پیمانکار شخصی باز هم مشکلات سابق را بوجود می آورد بنابراین جاده طسوج را متوسل شدم به بنیاد مسکن که کار جهادی می کنند و هنوز ریالی به این پروژه ندادند اما پروژه خوب دارد پیش می رود ولی عزیزان این جاده را تعطیل نخواهند کرد.
هاشمی پور اعلان کرد:۱۰میلیارد تومان اعتبار برای راههای روستایی. چهار شهرستان حوزه انتخابیه ام از وزارت راه گرفتم که انشاالله تحول خوبی ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به جاده چاسخار گفت: قول دادم که به جایی برسد و اومدم در جلسه اوپک مجوز چند دستگاه از نفت گرفتم و خودم در کنار مجلس می شوم مدیر اجرایی پروژه هها و مجوز چندتا دستگاه راهسازی گرفتم برای جاده چاسخار که مردم از این گردنه ها نجات پیدا کنند
وی با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات گفت :به تاجگردون گفتم آمار و ارقام خوبه ولی تخصیص چی آیا انجام می شود و به همین دلیل متوسل به نفت شدم.
روحانی پشت قباله کسی نیست
نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:هر دولتی باشد دولت نظام جمهوری اسلامی است عده ای خیال نکنید روحانی پشت قباله آنها ست و هر کاری خواستند انجام بدهند و بعضی دینداران افراطی نباشند که هر چه خواستند بگویند.
وی افزود: در همکاری دولت و مجلس کمک ها متقابل است.
هاشمی پور با انتقاد شدید از کسانی که کارشکنی می کنند بیان کرد:از همین منطقه رفتند گزارش دادن که نماینده دستگاه های نفت به منطقه می آورد مگر جاده چاسخار مال اهل بیت من است.
وی با تشکر از مدیرکل بنیاد مسکن به خاطر آسفالت روستاها و بهسازی آنهاگفت :خوشبختانه کارهای خوبی انجام شده و همین الان که در مسیر می آمدم معابر روستای القچین علیا داشت آسفالت می شد.
مهمترین اقدامات در شهرستان چرام
وی با اشاره به بحث گردشگری در چرام و نقاط هدف گفت :روستای تل بابونه با توجه به آثار تاریخی و منطقه ویژه ای که دارد به عنوان منطقه خاص گردشگری دیده شده است.
هاشمی پور گفت:شهردار و شورای شهر. چرام ورودی ها را درست کنند همچنین روشنایی آنها را به طول ۵کیلومتر مجوز گرفتیم.
وی با اشاره به بدهکاری خود به بنیاد مسکن بیان کرد:نماینده مجلس یعنی شخص بنده ۲۰۰میلیون تومان به بنیاد مسکن به خاطر مسکن مهر چرام بدهکارم.
وی با تشکر از شهردارشهردار و کارهای انجام گرفته در شهر چرام و پیگیری شهردار گفت: ۵۵۰تن قیر رایگان در اختیار شهرداری چرام قرار گفت.
هاشمی پور با اشاره به کارخانه سوله سازی چرام که بعداز ۶سال تعطیلی دوباره فعال شده و اشتغال ۱۵نفر در این سوله سازی گفت: پتروشیمی دهدشت۶هزار مترمربع سوله سازی داره و این کارخانه برای سوله سازی است و به مدیرعامل پتروشیمی گفتم حق ندارید از جای دیگه سوله بخرید.
وی با اشاره به موقعیت کشاورزی چرام و نیاز به سیلو گفت : ببینید سالانه چه میزان گندم به سمت یاسوج می رود ! کارخانه سیلوی گندم و آرد باید فعال شود چون منطقه کشاورزی است .اگر سرمایه گذار می تواند باید سریع انجام بدهد و اگر نمی تواند باید جایگزین بیاید.

سردار هاشمی پور نماینده مجلس شورای اسلامی درادامه با اشاره معدن فسفات چرام که هجمه های زیادی به من وارد شدبیان کرد:معدن فسفات چرام قرارداد و تفاهم نامه بستیم .
وی افزود:۵۰درصد مطالعات انجام شد سرمایه گذار قبلی همه مطالعات را برد.
وی با اشاره به حاشیه های بوجود آمده در خصوص معدن فسفات چرام گفت :نمی دونم در ۴۰سال گذشته خواب بودند و در شعارهای انتخاباتی گفتم که ابن معدن را تعیین تکلیف می کنم.
 
 ما آمریکا را چهل سال است تجربه کرده ایم دیگر بس است / انتخابات تمام شد فرصت سوزی نکنیم/ روحانی پشت قباله کسی نیست/هشدار به مدیرکل :وزیر راه را به مجلس می کشانم

عدل هاشمی پور با انتقاد از کارشکنی ها گفت :هنوز هم دارید برای من موانع درست می کنید هنوز هم نمی خواهید بفهمید که می شود کار بزرگ کرد.
وی بیان کرد:مجری های سد مارون ۲مشخص شده,بابا از خدا بترسید بذارید چندتا کار بزرگ انجام شود این همه لیسانس کشاورزی است همه آنها که نمی شود درسیستم اداری بروند.
وی با کنایه به این افراد گفت :بگذارید کارهایم را انجام دهم,کی به حرف شماگوش می دهد و مطمئن باشید آب به صحرای کلاچو و دشت چرام می آید.
وی خطاب به رسانه گفت اگر خواستند از مجوزها عکس بگیرند و درج کنند که دوباره نگویند هاشمی فقط برگ کاغذی نشان داد.
وی با اشاره به حوزه ورزش و جوانان گفت:مجوز احداث سالن وچمن مصنوعی رابرای جوانان چرام گرفتم.
وی در پایان گفت :کاری کنید که مردم از شرمان در امان باشند و بدانید اگر اهدافم به نتیجه برسد که می رسد آنها را دودستی تحویل می دهم به کسانی که دنبال کسب قدرت هستند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ابوالقاسم طهماسبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
امیدوار کننده بود صحبتهای همرزمم دردوران دفاع مقدس وباید منتظر زمان ماند
محمدی از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
طبق معمول حرف های مفت و مجانی زدند. دیگر دوران حرف درمانی تمام شد. کی نمی ذاره کار کنی. ؟؟؟؟؟جدا دروغ گویی تا کی؟ ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
چه دروغی گفت؟ مصداق؟!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
هروقت کاری انجام شداونوقت مامی پذیریم عدل هاشمی قبل ازاینکه نماینده بشه بیشترکارمی کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
ماها فقط می توانیم ایراد بگیریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
بایدانقلابی عمل کنیم تمام مسئولین ناکارامد را عزل کنیم جوانان با تجربه و با سواد کاری دلسوز و ایرانی را وارد عمل کینم تمام دوتابعیتیهها عربی را حذف کنیم ... تمام پیرمردهها یی که نای نفس کشیدن را ندارند چشمی برای دیدن ندارند از مجالس و مدیریت ها و وکلیه کارهای مهم خلع کنیم باید ایران را نجات بدهیم ..گول خوردیم ..چه گولی .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار