معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از خرید 8291 تن کلزا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 16 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، سید افشین صفوی با اشاره به اینکه تاکنون 3600 هکتار از کلزای استان برداشت شده افزود: نسبت به سال گذشته سطح برداشت کلزای استان 4 برابر شده؛ حدود  3و 6 دهم برابر سال گذشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان خرید کلزا از شهرستان کنگاور بوده خاطرنشان کرد: بعد از کنگاور شهرستانهای کرمانشاه و روانسر بیشترین میزان خرید را داشته‌اند.

صفوی با بیان اینکه در استان کرمانشاه 17 مرکز خرید کار خرید کلزا را انجام میدهند تصریح کرد: این مراکز توسط اتحادیه تعاون روستایی به عنوان مباشر شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 وظیفه خرید این محصول استراتژیک را بر عهده دارند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از استانهای مستعد کشت کلزا است گفت: استان کرمانشاه در حال حاضر با ثبت رکورد 9271 تن کلزا در هکتار؛ رکورد عملکرد کلزا در سطح کشور را شکست.

صفوی از کشاورزانی که تمایل به کشت کلزا دارند خواست هرچه سریعتر به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه کنند تا با اطلاعات کامل، تدارک لازم بذر و نهاده ها  برای سال زراعی آینده دیده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار