رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: دوره تربيت آموزشياران در مقطع روخواني و روان خواني قرآن مجيد با حضور اساتید برجسته کشور به مدت شش روز آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۴۵۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴ 11 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام " سید ابراهیم حسینی" اظهار کرد: در راستاي تعامل سازنده با ارگان هاي فرهنگی و پيشبرد اهداف والاي نظام اسلامي و نیز نهادينه سازي فرهنگ اسلامي مبتني بر انديشه هاي رهبر فرزانه و حکيم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)، مراسم افتتاحيه دوره تربيت آموزشياران در مقطع روخواني و روان خواني قرآن مجيد با حضور رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان حجت الاسلام "اسماعیل قبادي" و رئيس دارالقرآن سازمان تبليغات اسلامي حجت الاسلام "محمّدي" در نمازخانه ستاد انتظامی استان برگزار شد.

وی در این جلسه عنوان کرد: خداوند متعال را شاکر هستيم که توفيقي حاصل شد تا در خدمت اساتيد و فراگيران دوره تربيت آموزشيار باشيم.

این مقام مسئول ادامه داد: بايستي حالت معنوي و روحاني روزه داران واقعي را کماکان در خودمان حفظ و تقويت کنيم و بايد بدانيم که ابقای عمل نسبت به انجام عمل سخت تر است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: به حمدالله و عنايت خاص معظم له به جايگاه رفيع قرآن در کشورمان توجه ويژه اي شده است و مي طلبد در اين رابطه تلاش هاي بيشتري صورت پذيرد، چراکه احترام به قرآن و قرائت و تلاوت و زيارت قرآن داراي ثواب عظيمي است حتي گوش فرا دادن به آن ارزش شمرده مي شود و تعقل و تدبر و تفسير آيات که خود درياي بيکراني از الطاف الهي را به همراه دارد.

وی یادآور شد: قرآن به طور قطع می بایست در زندگي فردي و اجتماعي ما نهادينه شود و خداي ناکرده از اين موهبت الهي غافل نشویم که در نزد ما غريب بماند، لذا استعانت و توسل به قرآن و ائمه معصومين (ع) به عنوان راهنماي بشريّت و خداوند رحمان را محور تقواي خود قرار دادن از رموز موفقيت و سعادت انسان ها است.

مديرکل سازمان تبليغات اسلامي استان در ادامه ضمن قدرداني از زحمات عقيدتي سياسي انتظامی استان، بر گسترش و توسعه استاندارد سازي برنامه هاي قرآنی اشاره کرد و گفت: زندگي قرآني، زندگي توأم با آرامش و صداقت است که اين مطلب اهميّت کار شما را دو چندان مي کند.

حجت الاسلام "اسماعیل قبادی" با اشاره به اینکه کار شما عبادت و از بهترين کارها در نزد خداوند متعال برشمرده مي شود، بر تعامل معنوي و فرهنگي و مديريت منسجم برنامه هاي قرآني در عقيدتي سياسي استان که به مدت شش روز تحت دوره آموزشياران قرآن کريم در ستاد انتظامي استان کرمانشاه برگزار مي شود، و نیز بر استفاده بهينه از ظرفيت ها، امکانات و دانش و تخصص قرآني اساتيد برجسته قرآني تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار