کد خبر: ۴۵۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 09 July 2017
مدیرکل درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۷ مورد مجور جذب پزشک متخصص و عمومی، دندانپزشک و ...داشتیم که با سه سال قبل از آن برابری می‌کند که این مهم رضایتمندی بیمه شدگان را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، پیام اکبری صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: تنها در سه شهرستان بویراحمد، کهگیلویه و گچساران به دلیل داشتن بیش از 20 هزار بیمه شده درمان مستقیم یعنی مراکز ملکی درمان سرپایی و درمانی داریم.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های دنا، لنده، چرام، بهمئی و باشت مراکز ملکی به دلیل بیمه شده زیر 15 هزار نفر نداریم عنوان کرد: روزانه 6 هزار مراجعه کننده در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان از خدمات 100 درصد رایگان بهره مند هستند.

اکبری از رشد 15 درصدی خدمات کلینیکی در استان خبر داد و افزود: 57 مورد مجور جذب پزشک متخصص و عمومی، دندانپزشک و ...داشتیم که با سه سال قبل از آن برابری می‌کند که این مهم رضایتمندی بیمه شدگان را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بخش مراقبت‌های ویژه با 5 تخت در یاسوج راه اندازی شد، ادامه داد: توسعه پلی کلینیک گچساران در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و زیربنای 3 هزار و 650 متر مربع در دست اجرا بوده و بزودی راه اندازی و افتتاح می‌شود.

اکبری تاکید کرد: نبود درمانگاه سرپایی مهمترین مشکل درمان تامین اجتماعی در شهر یاسوج بود که با پیگیری‌های انجام شده نیمه دوم سال گذشته درمانگاه اقماری و درمانگاه بیهوشی را با بخش‌های مختلاف راه اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه روزانه 15 بیمار پذیرش بستری در بیمارستان 58 تختخوابی شهدای گمنام یاسوج داریم، بیان کرد: با تمام مراکز درمانی قرارداد منعقد شده و سال گذشته در این زمینه 72 میلیارد تومان هزینه کردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار