نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش در کهگیلویه و بویراحمد : هیچ گونه تخلفی در جلسه کنکور سراسری کهگیلویه و بویراحمد صورت نگرفت و هیچ فردی با خود ساعت هوشمند بر سر جلسه نبرده است.
کد خبر: ۴۵۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 07 July 2017
مارتن کنکور امروز در کهگیلویه و بویراحمد حاشیه بزرگی را به همراه داشت به گونه ای که بر اساس برخی خبرهای فضای مجازی و سپس رسانه ها ، تخلف در یکی از حوزه ها آن هم با به همراه بردن برخی وسایل الکترونیکی غیر مجاز به محل جلسه امتحان مطرح شد.(اینجا )و (اینجا)
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد پس سکوت چند ساعته در این خصوص ، سیاوش باقری نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش در کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران خبرهای مبنی بر تخلف و حمل ساعت هوشمند از سوی دواطلبان را تکذیب کرد و گفت : بر اساس قانون درب ورودی جلسه کنکور ساعت‌ها، تلفن همراه و وسایل هوشمند (ساعت هوشمند) را از دواطلبان می‌گیرند.

باقری تصریح کرد: هیچ گونه تخلفی در جلسه کنکور سراسری کهگیلویه و بویراحمد صورت نگرفت و هیچ فردی با خود ساعت هوشمند بر سر جلسه نبرده است.

وی تاکید کرد: این حرف‌هایی که می‌گویند فردی با هماهنگی عوامل اجرایی ساعت هوشمند با خود بر سر جلسه کنکور برده است، صحیح نیست و کذب است.

وی افزود: طبق روال و قانون ساعت‌های هوشمند، تلفن همراه و سایر وسایل که ممنوعیت دارند درب ورودی جلسه کنکور از دواطلبان گرفته می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار