کد خبر: ۴۴۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳ 13 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پی درگذشت بانوی مبارز دوران انقلاب مرحوم حاجیه خانم سکینه ریخته گرزاده، همسر آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد، پیام تسلیتی را صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: «خبر درگذشت بانویی پارسا و متقی متعلقه حضرت‌عالی موجب تأثر وتأسف عمیق گردید. خداوند روح آن مرحومه را متعالی و با سیده زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) محشور فرماید».

آیت الله ناصری در این پیام به بازماندگان خاصه بیت محترم امام جمعه یزد و فرزندان گرامی تسلیت گفت و صبر جمیل و اجر عظیم را از خداوند متعال مسألت کرد.

برپایه این گزارش،  همسر آیت الله علم الهدی متولد ۱۳۲۵ هجری شمسی بود و روز گذشته پس از تحمل سالها بیماری قلبی در منزل، دار فانی را وداع گفت و صبح امروز در مشهد مقدس تشییع شد.

این بانوی شجاع و فداکار قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بارها مورد تهدید عوامل شاه ، ساواک و منافقین قرار گرفت و مجبور به ترک خانه و مهاجرت به نقطه ای دیگر شد و همواره به عنوان یاوری دلسوز و فداکار در کنار آیت الله علم الهدی بود و  دارای هفت فرزند، (چهار پسر و سه دختر )که دارای تحصیلات بالای حوزوی و دانشگاهی در مقطع دکترا هستند.

حوزه نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار