نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پیامی، حماسه و حضور شکوهمند و عزت مدار مردم در انتخابات را نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست که در روز شمار انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسید .
کد خبر: ۴۲۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱ 21 May 2017
به گزارش تابناک یزد،سید ابوالفضل موسوی در این پیام افزوده: رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و هدایت های عالمانه ایشان مبنی بر فراهم شدن شرایط حضور حداکثری تمام گروهها و اقشار مختلف مردم در انتخابات بر پایه آزادی های سیاسی و اجتماعی موهبتی بود که ملت ایران از آن برخوردار گردید.
'شما مردم استان یزد، علیرغم برخی مشکلات و کاستیها ، یکبار دیگر با تایید استمرار حرکت دولت در مسیر رونق اقتصادی که سربلندی و عظمت ملت ایران را به همراه دارد در داشتن صلح و ارامش و توسعه ایران عزیز بر مبنای عزت ، خرد ورزی و عقلانیت تاکید کردید'.
'انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی به عنوان ریس جمهور ،در تداوم حرکت دولت تدبیر و امید با توجه به جایگاه ایران در عرصه های بین المللی در این مقطع حساس کنونی نشان از هوشمندی سیاسی و تحلیل درست و درک بالای مردم ایران از شرایط کنونی دارد که از اهمیت بسزایی برخوردار است' .
'اینجانب ضمن سپاس از کلیه عوامل امانتدار اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات ، این حماسه آفرینی و حضور غرور آفرین و کم نظیر مردم را ، اولا به مقام معظم رهبری و ثانیا به مردم خوب ، نجیب و شرافتمند استان یزد که برای اثبات مشارکت خود ساعتها در صفهای طولانی شعب اخذ رای ایستادید و با مشارکتی بالای 90درصد بار دیگر حضور خود را در یکی از عرصه های تاریخ ساز انقلاب به منصه ظهور رساندید صمیمانه تبریک عرض می نمایم' .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار