دفاع از یک منتقد
مدیر کل محترم دفتر امور شهری نیز با صراحت اعلام کردند و متعهد شدند که نیروهای معترض به امورات خلاف قانون در شهرداری چنانچه اسناد و مدارک تخلفات صورت گرفته را گزارش دهند، در حاشیه امن به سربرده و تا زمانیکه بطور دقیق نتیجه رسیدگی ها اعلام نشده است، از مصونیت برخوردار باشند.
کد خبر: ۴۲۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵ 08 May 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
ماجرای برخورد با منتقدین شورا و شهرداری دهدشت
سپاس خدای را که می شناسم
نیک می دانیم شناخت پتانسیل ها، ظرفیت ها و همچنین نقاط ضعف و خلاهای موجود در یک مجموعه، توسط نیروهای همان ساختار می تواند بهتر و دقیق تر باشد.
شناختی که امروز در مجموعه شهرداری سبب رویارویی قدرت علیه عدالت شده است، تقابل این دو ناهمگون از دیرباز دغدغه انسانهای آگاه به زمان بوده است. این بار چه بسا عضویت افرادی آگاه در مجموعه شورا و شهرداری توانسته است باعث درک و شناخت بهتری نسبت به آسیب های انسانی_شهری در حوزه های مختلف مدیریت شهری وقت شود. کما اینکه چنین رویدادی طی سالیان اخیر محقق شده و افراد بسیاری در این مجموعه با آگاهی کامل از شرایط اسفباری که بر مردم دهدشت میگذرد، منتقد فضای موجود بوده و از این خلاها ابراز نگرانی می کنند.
کاستی ها و کج اندیشی هایی که طی سالیان اخیر بر این مجموعه رفته است، باعث شد تا افراد این مجموعه که به نقاط ضعف آن پی برده و واقف اند، هموار سعی بر آن کنند تا پاکی، یک رو بودن و حسن انجام کار را در تمام امورات که مخاطبش مردم است، برگزینند و خادمی صادق و بی حاشیه برای دولت و ارگان محل انجام وظیفه خود باشند.
شخص مورد نظر ما منتقدی روشن ضمیر است که سال 86 به سمت واحد کامپیوتر و سایت شهرداری(در زمان مهندس وفایی) در شهرداری دهدشت منصوب و دو سال بعد در دوران شهرداری مهندس عزیزی مسئولیت سمت مهم و کلیدی آمار و اطلاعات شهرداری وقت را با عنایت به تشخیص شهردار وقت عهده دار شد؛ تا اینکه در دوره شوم و سیاه شهرداری و شورای چهارم، آستانه صبر ایشان از ظلمی که بر این مجموعه روا داشتند، به سر آمد و به همراه 25 تن از پرسنل خدوم و زحمت کش شهرداری با مراجعه به فرماندار محترم، زبان به اعتراض گشودند.

فرماندار محترم با گزارش موضوع به مدیریت دفتر امور شهری با خواهان ورود ایشان به این مسئله شدند. مدیر کل محترم دفتر امور شهری نیز با صراحت اعلام کردند و متعهد شدند که نیروهای معترض به امورات خلاف قانون در شهرداری چنانچه اسناد و مدارک تخلفات صورت گرفته را گزارش دهند، در حاشیه امن به سربرده و تا زمانیکه بطور دقیق نتیجه رسیدگی ها اعلام نشده است، از مصونیت برخوردار باشند. اما دیری نگذشت که شهردار محترم با اطلاع از این گزارش، افراد یاد شده را از سمت های خود برکنار، و حکم های ناعادلانه ای از جمله کارگر سنگ شکن! برای کارمند دفتری شهرداری که تا آن روز مسئول واحد آمار و اطلاعات بود، صادر کرد.
کارکنانی که ماهها پس از گزارش تخلفات مجموعه شهرداری هنوز در حال تعلیق به سربرده و صرفا حضور فیزیکی در شهرداری دارند.
در شرایط حساس انتخابات شورا، بعضی از این منقدین مورد حمله و اهانت قرار گرفته اند و با دسترسی به پرونده شخصی و محرمانه عده ای از این منتقدان، آنها را در رسانه های عمومی به باد محاکمه و تمسخر گرفته اند، هر چند در خصوص چگونگی دسترسی به این پرونده ها هم شائبه هایی وجود دارد!

در پاسخ به نقد فردی از مدافعین متعرضین به حقوق ملت که خواهان شفاف سازی نحوه بکارگیری سیدایمان تقوی (یکی از منتقدان عملکرد شورا و شهردار در دوره چهارم)، باید عرض شود که در وهله اول؛ نقد از ابزار توسعه است و تا مجموعه ای ظرفیت شنیدن صدای مخالف را نداشته باشد، راه پیشرفت و ترقی را نخواهد یافت.
"سلامت فکرى جامعه فقط در برخورد با اندیشه مخالف محفوظ مى ماند. تو فقط هنگامى مى توانى بدانى درست مى اندیشى که من منطقت را با اندیشه نادرستى تحریک کنم.
من فقط هنگامى مى توانم عقیده سخیفم را اصلاح کنم که تو اجازه سخن گفتن داشته باشى.
پس توکه پوزه بند به دهان من مى زنى از درستى اندیشه من، از نفوذ اندیشه من مى ترسی!"
و اما در وهله دوم؛ در رابطه به استخدام ایشان باید گفت، جناب آقای تقوی که همواره انتقادهایش از مجموعه شهرداری همراه با منطق و برهان همراه بوده است، نه از سر غرض، بلکه از سر دلسوزی برای مجموعه ای است که روزگاری پدر گرامیشان سکان دار اداره این مجموعه بود و عمر گرانمایه خود را در راه خدمت به مردم شهر گذراندند. خود ایشان نیز استخدام شهرداری باشت بودند که بعد از یکسال خدمت در شهرداری باشت، به مجموعه شهرداری دهدشت راه یافتند.حال اگر استخدام ایشان به قول برخی افراد مشکل دارد روند استخدامی کل پرسنل شهرداری دهدشت مشکل دارد.در ثانی ایشان اخراجی نهاد یا مجموعه ای نبودند که امروز بکار گیری ایشان از لحاظ قانونی مشکل داشته باشد.
آنچه باید شفاف سازی شود، تخلفات بی پایان در این مجموعه است نه نحوه استخدام شخصی که در شهر دیگری بکار گرفته شده است، کاش بجای روشنگری اظهار عمومی و پرداختن به اصل، کمتر به حاشیه ها چنگ می زدید، بدانید که مردم هوشیارند و فرارهای جسته و گریخته شما را رصد میکنند تا در 29 شهریور پاسخی درخور و شایسته به کسانی دهند که به بیت المال دست درازی کرده و درصدد غارت عمومی هستند. این بار دیگر از این ستون به آن ستون جهیدن ها، فرجی ندارد و در وادی انتقادات مردمی افتاده اید که چنین بی مهابا دست و پا می زنید اما بدانید که در گرداب خشم مردم بیشتر فرو خواهید رفت.

بیژن کاظمی کیان
توضیح مدیریت سایت: آنچه که در بالا آمده است به عنوان یادداشت مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و چنانچه افراد طرف این یادداشت لازم به ارائه توضیح یا جوابیه ای داشته باشند ، مدیریت سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد خود را موظف به انتشار آن می داند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
United States
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
آفرین خسنه نباشید به آقای سید ایمان تقوی و بیژن کاظمی کیان و خواهر محترمشون پریساکاظمی مجاهدان نستوه که عرصه را بر دهدشت خواران تنگ و تنگ تر کردند
کهگیلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
متاسفانه،آقای تقوی باتبلیغ طایفه گرایی دارندهنوزبه عقایدمرده ی سالهای نادانی ادای احترام می کند.این متن ازبیژن کاظمی نیا،دردفاع ازایمان تقوی،ایمان تقوی هم نشرمتن طایفه گرایی،برای پریساکاظمی،واقعااگراشتباه شودوچنین تفکراتی خدای ناکرده درشورای شهرموفق شود،فاجعه بارخواهدبود.متن ایمان تقوی ب ضمیمه ارسال میشود. f:
✅ سخنی با طایفه ی محترم .......

طایفه محترم و بزرگ و سترگ ......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
اینا همه جنگ قدرته، این بقولا افشاگری ها برای از میدون به در کردن حریفه، این جنابان تقوی و کاظمی کیان ها کیسه از نو دوختند بد به حال مردم بدبخت
بیقرار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
متاسفانه بنده که اتفاقی این مطلب را خواندم و هیچکدام از این افراد را هم نمیشناسم بعضی مواقع در فضای مجازی مطالبی در مورد مشکلات شهر مینویسم که یک مرتبه شخصی با بنده تماس گرفت و خودش را پسر خاله شهردار معرفی کردند و شروع به تهدید کردند که بنده مجبور به قطع تماس شدم واقعا جای تعصفه در شهری که این همه تحصیل کرده و نخبه داره این فرهنگ دفاع از شهردارش باشه موارد زیادی از این مجادله ها جهت دفاع از شهردار سراغ دارم که یکیشون خودش را استاد دانشگاه آزاد معرفی میکنه و برای خود شرینی شده سلطون شهردار که خیلی خنده داره از استاد دانشگاه مردم بدبخت دلشون به چه خوش باشه که تو شهر بمونند
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
مدیر محترم سایت لطفا انتشار دهید
در جواب کامنتی به اسم کهگیلویه باید عرض کنم که الان مطلب شما چه ربطی به این یادداشت داشت.من از مخاطبان تابناک هستم و روزانه این سایت رو چک میکنم.نه حامی شورا هستم و نه طرفدار منتقدینش ولی این منتقد که این یادداشت در بارش نوشته شده حداقل ده یادداشت درباره معضل طایفه گرایی نوشته.پس لطفا وقتی قصد کامنت گذاشتن دارید خصومت های شخصی رو وارد نظراتتون نکنید.
اهورا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
واقعا متن جالب و زیبایی بود بیژن جان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار