ماجرا به سخنان روز شنبه دکتر وکیلی بر می گردد که وی در یک نشست خبری از شایعاتی در مورد برخی اقدامات اقتصادی فرزند یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری سخن گفته و این موضوع موجب ناراحتی رئیس جمهور شده است .
کد خبر: ۴۲۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴ 07 May 2017
دکتر وکیلی سخنگوی ستاد رئیس جمهور در انتخابات پیش رو از موضوعی صحبت کرده است که موجب آزردگی خاطر رئیس جمهور شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر محمد علی وکیلی سیاستمدار برجسته کهگیلویه و بویراحمدی و نماینده مردم تهران ، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی که این روزها سمت سخنگویی ستاد حجت الاسلام روحانی را هم بر عهده دارد ، از اتفاقی صحبت کرده است که موجب آزرده خاطری رئیس جمهور شده است.
ماجرا به سخنان روز شنبه دکتر وکیلی بر می گردد که وی در یک نشست خبری از شایعاتی در مورد برخی اقدامات اقتصادی فرزند محمد باقر قالیباف سخن گفته و این موضوع موجب ناراحتی رئیس جمهور شده است .
دکتر وکیلی در روز شنبه در بخشی از سخنان خود در نشست خبری گفته بود : در مناظره دیروز (جمعه) ادعا شد فرزند وزیر آموزش و پرورش مرتکب تخلف قانونی شده است؛ در حالی که مطابق حکم رسمی دادگاه او رسما تبرئه شده یعنی کارش خلاف قانون نبوده است. ایراد می گیرند که چرا فرزند وزیر اقدام به کاسبی کرده؟ خب اگر این ایراد است همین اشکال به فرزند آقای قالیباف هم وارد است. فعالیت‌های تجاری ایشان در خارج و داخل کشور و فعالیت آموزشی و غیر انتفاعی و نام مدرسه ایشان زبانزد است که از نظر من اشکالی ندارد، ولی مشروط به اینکه از رانت فرزند شهردار بودن یا فرزند وزیر بودن استفاده نکنند. لذا به نظر می‌رسد خوب است آقای قالیباف راجع به فعالیت‌های فرزندش الیاس توضیح دهد.
گویا این سخنان به مذاق روحانی نیامده و دکتر وکیلی  گفت که رئیس‌جمهور به دلیل طرح مطالبی درباره فرزند یکی از کاندیداها آزرده خاطر شده است.
محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مصاحبه اخیر بنده به مناسبتی اسمی از آقای الیاس قالیباف آورده شد و علیرغم اینکه قضاوتی صورت نگرفت و تنها به شایعات اشاره شد اما متوجه شدم که همین مقدار هم باعث آزردگی خاطر آقای روحانی شده است.
وی افزود: ایشان به هیچ وجه راضی نیستند که تیم ستادی‌شان وارد حریم خصوصی نامزدها شوند و این رفتار اخلاقی ایشان در مقایسه با رفتار دیگران تفاوت دو رویکرد را به خوبی نشان می‌دهد و تذکر ایشان عبرت آموز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار