آنچه که در ادامه منتشر می شود ، پوشش رسانه ای این رویداد در برخی رسانه های مختلف استان است که برای مشخص بودن نوع و تجمیع خبرهای منتشره در رسانه هاست .
کد خبر: ۴۱۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 05 May 2017
از چند روز قبل اعلام شده بود که مناظره ای بین سید ضیاء الدین رضا توفیقی اصلاح طلب و سید علی محمد دانشی اصولگرا با عنوان "جمهوریت ،مردم ، انتخابات در دانشگاه یاسوج برگزار شد که با توجه به اعلام ممانعت از حضور خبرنگاران پوشش رسانه ای آن با کمی تاخیر در رسانه ها صورت گرفت.
البته در این بین هم نوع پوشش رسانه ای این رویداد سیاسی که گویا در پایان همراه با تنش هایی هم بوده است ، متاثر از گرایش های سیاسی بوده است.
آنچه که در ادامه منتشر می شود ، پوشش رسانه ای این رویداد در برخی رسانه های مختلف استان است که برای مشخص بودن نوع و تجمیع خبرهای منتشره در رسانه هاست . البته به جز خبرگزاری فارس ، بقیه رسانه ها فقط یک متن خبری مبهم و یک سری تصاویر ثابت را منتشر کردند که مهمترین دلیل آن عدم حضور رسانه ها در این جلسه به علت ممنوعیت ورود خبرنگاران بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خبرگزاری فارس به عنوان پر بازدیدترین خبرگزاری دولتی کشور ، خبر مذکور را به گونه ی زیر منتشر کرده است:
تیتر فارس:دانشی:اصلاح‌طلبان آرزوی مرگ مخالف خود را دارند/ رضاتوفیقی: اصلاح‌طلبان دانشگاه را خانه خود می‌دانند
  سید علی‌محمد دانشی دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد در مناظره با سید ضیاءالدین رضا توفیقی رئیس ستاد حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دانشگاه پایگاه شهید مطهری و باهنر بوده و باید در این مکان به صورت علمی و منطقی بحث شود و امروز فردی که خود را نماد اصلاح طلبی می‌داند در دانشگاه یاسوج به گونه‌ای کوچه بازاری طرح مسئله می‌کند که من خجالت می‌کشم.

وی خطاب به رضا توفیقی گفت: اینجا بازار نیست و امروز نشان دادید فقط یک معلم تاریخ بوده و از سایر علوم از جمله فلسفه و سیاست چیزی نمی‌دانید.

دانشی با بیان اینکه اصلاح طلبان شعار زنده باد مخالف من سر می‌دهند ولی در عمل آرزوی مرگ مخالف را دارند ادامه داد: رد صلاحیت‌های گسترده نامزدهای شورای شهر تهران ماهیت جریان اصلاح ‌طلبی را مشخص کرد و مشخص شد این افراد فقط ادعای آزادی و احترام به اندیشه‌های دیگران را دارند و در عمل بیشتر مردم سواری می‌کنند و اعتقادی به مردم سالاری ندارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تاکنون اجازه فعالیت به دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه یاسوج داده نشده است ابراز کرد: در صورتی به جای حسن روحانی یک اصولگرا به منتقدان خود عنوان بی سواد، لبوفروش، بی‌شناسنامه، بزدل سیاسی، حواله کردن به جهنم و …می‌داد اصلاح طلبان زمین و آسمان را به هم می‌دوختند.

دانشی تصریح کرد: با همه این رفتارهای دور از شان یک رئیس جمهور نسبت به منتقدان داخلی و مردم عزیز ایران مجدد اصلاح‌طلبان بنای حمایت از حسن روحانی را دارند زیرا از این طریق بهتر می‌توانند به خواسته‌های خود برسند.

وی اظهار داشت: چگونه افرادی که در اوایل دولت یازدهم حسن روحانی قبول نداشته و آن را به مثابه رحم اجاره‌ای می‌دانستند مجدد بنا دارند از همین رحم اجاره‌ای برای ۴ سال دیگر استفاده کنند به طور حتم مردم این رفتارهای متناقض را می‌بینند.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفتارهای رئیس جمهور با به منتقدان با مبانی اصلاح طلبی همخوانی ندارد.

سید ضیاءالدین رضا توفیقی اظهار داشت: رفتارهای رئیس جمهور با منتقدان با عنوان بی شناسنامه‌، بزدل سیاسی، لبو فروش و …با مبانی اصلاح طلبی سازگار نیست و بیان این مطالب به دلیل هم نشینی با اصولگرایان است.

وی عنوان کرد: حسن روحانی در گذشته با اصولگرایان هم‌نشین بوده و رفتارهایش با منتقدان به دلیل همین هم‌نشینی در گذشته بوده زیرا کرامت و ارزش انسانی جزو مبانی انتقادی اصلاح‌طلبان است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در حالی معتقد به این بود که اصولگرایان خواستار دانشگاه ساکت، بی سر و صدا و قبرستانی بوده که هر چه گفتند بله و قربان گو باشند در حالی اصلاح‌طلبان دانشگاه را خانه خود می‌دانند، یکی از دانشجویان حاضر در این نشست به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: همین موضوعی را که بیان کردید با گذشته مقایسه کنید و ببینید در کدام دولت خفقان بر دانشگاه حاکم بوده و کمتر شاهد برنامه‌های سیاسی بوده است.
ترنم دنا : تنش شدید در مناظره داغ انتخاباتی رضا توفیقی و علی محمد دانشی + تصاویر
مناظره مدیرکل فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات (دولت حجت السلام سید محمد خاتمی) و مدیرکل آموزش و پرورش دولت اصولگرایان در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
به گزارش "ترنم دنا”، ظهر امروز مناظره سید رضا توفیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات و محمدعلی دانشی مدیرکل آموزش و پرورش دولت اصولگرا با موضوع «جمهوریت، مردم، انتخابات» در دانشگاه یاسوج برگزار شد.  بنا بر این گزارش، مناظره در شرایط حفاظتی و امنیتی برگزار شد، و از ورود خبرنگاران به جلسه ممانعت به عمل آمد.  بر اساس این گزارش، مناظره در دقایق پایانی متشنج شد، به طوری که در محوطه دانشگاه شاهد درگیری میان دانشجویانی از حامیان دو طرف بودیم.  فضای ایجاد شده موجب نیمه تمام شدن مناظره و شدت درگیری و نهایتاً دور کردن مناظره کنندگان از محل می شود.  بنا بر این گزارش، یکی از دانشجویان مجروح شد؛ و در نهایت این درگیری با دخالت حراست دانشگاه به پایان رسید.
در رسانه های استان این تصاویر منتشر شده و اکثرا ثابت است
ریواس جنوب : مناظره داغ رضاتوفیقی و دانشی ناتمام ماند
مناظره میان سید رضا توفیقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات و محمدعلی دانشی، مدیرکل آموزش و پرورش دولت اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع "جمهوریت، مردم، انتخابات”، طبق قرار قبلی امروز در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
بنا به گزارش خبرنگار این پایگاه خبری، فضای مناظره در دقایق پایانی متشنج شد به طوری که محوطه دانشگاه شاهد درگیری شدید و کتک کاری میان دانشجویانی از حامیان دو طرف بود.
بر اساس این گزارش، مناظره در شرایط خاص حفاظتی- امنیتی برگزار شد و از ورود خبرنگاران به جلسه ممانعت به عمل آمد به همین دلیل از محتوای مناظره اطلاعی در دست نیست.
گویا در لحظات پایانی مناظره دو نفر از دانشجویان با هم درگیر می شوند که با دخالت هواداران آنها همراه می شود. فضای ایجاد شده موجب نیمه تمام شدن مناظره و شدت درگیری و نهایتاً دور کردن مناظره کنندگان از محل می شود.
مشاهدات خبرنگار ریواس جنوب حاکی از ادامه درگیری شدید دانشجویان در محوطه دانشگاه بود.
یکی از دانشجویان مجروح شده است و در نهایت این درگیری با دخالت حراست دانشگاه ظاهراً به پایان رسید.
یاسوج 24: مناظره ی جنجالی به چه کسی رای بدهم با حضور رضا توفیقی و دانشی+تصاویر
مناظره ی داغ به چه کسی رای بدهم دیروز چهارشنبه در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج به همت کانون خبر ر رسانه برگزار شد.

این مناظره که بین دو چهره سرشناس حزبی استان برگزار شد، موجب بازتر شدن فضای عقلانیت در دانشگاه شده است.

سالن خیلی شلوغ بود و این نشان دهنده ی استقبال زیاد دانشجویان از فضای آزاداندیشی است.

در این جلسه به دانشجویان اجازه پرسش و پاسخ داده شد و طرفین هم پاسخ آنان را با رعایت احترام دادند.

سید ضیا رضا توفیقی رئیس ستاد روحانی در استان و محمدعلی دانشی رئیس ستاد مهندس میرسلیم و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه استان می باشد.
صبح زاگرس: مناظره "یک اصلاح طلب و یک اصولگرا "در دانشگاه یاسوج + تصاویر
ظهر امروز مناظره سید رضا توفیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات و محمدعلی دانشی مدیرکل آموزش و پرورش دولت اصولگرا با موضوع «جمهوریت، مردم، انتخابات» در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
بنا بر این گزارش، مناظره در شرایطی برگزار شد که از ورود خبرنگاران به جلسه ممانعت به عمل آمد.
عصر: تنور انتخابات در دانشگاه یاسوج گرم شد/ مناظره روسای ستاد استانی "روحانی" و "میرسلم" در دانشگاه یاسوج با تنش و درگیری/ حضور خبرنگاران ممنوع+ تصاویر
 مناظره سید رضا توفیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات و محمدعلی دانشی مدیرکل آموزش و پرورش دولت اصولگرا با موضوع «جمهوریت، مردم، انتخابات» در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
فضای مناظره در دقایق پایانی متشنج شد به طوری که محوطه دانشگاه شاهد درگیری شدید و کتک کاری میان دانشجویانی از حامیان دو طرف بود.
بر اساس این گزارش، مناظره در شرایط خاص حفاظتی- امنیتی برگزار شد و از ورود خبرنگاران به جلسه ممانعت به عمل آمد به همین دلیل از محتوای مناظره اطلاعی در دست نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار