در سال‌های گذشته در راستای استقلال یکی از ادارات و نهادها به تهران سفر کردیم و با سماجت تمام وقت ملاقاتی با یکی از مسؤولان وقت گرفتیم ولی هر چه ما دلیل و مدرک ارائه می‌کردیم آنها بر سخنان خود پای فشاری می‌کردند
کد خبر: ۴۱۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 03 May 2017
این روزها همزمان با هفته ی معلم ، مسائل ، مشکلات و البته خاطره ها  در جلسات و همایش ها به نوعی به فرهنگیان مربوط می شود و مسئولین سعی در نشان دادن توجه خود و دیگران به این ایام و البته مقام شامخ معلم را دارند.
در جلسه ی شورای اداری شهرستان لنده که به علت تجمیع چند جلسه در یک جلسه تحت عنوان شورای اداری ، طولانی هم شده بود ، فرماندار لنده خاطره ای زیبا از پیگیری یک موضوع در تهران و نقش سخن گفتن از یک معلم در پیگیری سریع موضوع ، گفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دارا کریمی‌نژاد که آخرین سخنران نشست شورای اداری شهرستان لنده بود اعیادشعبانیه را باعث نشاط و شادابی و بالندگی مردم و جامعه دانست و گفت: معنویت حاکم بر جامعه ما به دلیل وجود چنین مناسبت‌های مبارک و میمونی در تقویم اجرایی ماست.

وی با تبریک هفته معلم به وظایف معلمان اشاره و افزود: بر ما معلمان است که آموزه‌های دینی و معنوی را در میان دانش‌آموزان نشر دهیم و با هجمه‌های دشمنان مقابله نمائیم.

فرماندار لنده در ادامه به داستانی از تأثیرگذاری اشعار استاد بهمن‌بیگی اشاره و گفت: در سال‌های گذشته در راستای استقلال یکی از ادارات و نهادها به تهران سفر کردیم و با سماجت تمام وقت ملاقاتی با یکی از مسؤولان وقت گرفتیم ولی هر چه ما دلیل و مدرک ارائه می‌کردیم آنها بر سخنان خود پای فشاری می‌کردند تا اینکه در ماشین همراه آن مسؤول به سمت اداره دیگری می‌رفتیم بعد از نا امید شدن یک شعر از استاد بهمن‌ بیگی در خصوص سماجت خود برای آموزش و یادگیری علم اشاره کردم که این شعر باعث شد آن مسؤول مشکل ما را در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و به ثمر برساند.

فارس از زبان فرماندار لنده نوشت : فرهنگ زیربنایی‌ترین اصل توسعه بوده و با فرهنگ است که سایر ابزار توسعه می‌تواند فراهم و کارساز شود.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده به برگزاری انتخابات اشاره و تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها و پتاسیل برای هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات باید استفاده کرد و در این خصوص از هیچ تلاشی نباید فروگذار کنیم.

وی افزود: رأی مردم به مثابه حق الناس بوده و باید از آن با جدیت صیانت شود.

کریمی نژاد در ادامه به لزوم حضور مدیران کارآمد در این شهرستان اشاره و یادآور شد: اگر مدیری در عرصه خدمات رسانی به مردم و پیگیری مطالبات آنها کم‌کاری کنند خواستار عزل آنها حتی دور روز قبل از انتخابات هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار