در 13 وزن
پيكارهاي بوكس قهرماني رده سني نونهالان قم با جدال بوكسورهاي مستعد و آينده‌دار 13 وزن و برگزاري مراسم تجليل از برترين‌ها به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۳۹۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 12 March 2017
به گزارش تابناک قم، هیأت‌‌ بوکس استان قم رقابت مشت‌زنان مستعد و آینده‌دار این رشته در رده سنی نونهالان را با حضور بوکسورهای مستعد و خوش‌آتیه باشگاه‌های مختلف فعال در قم به میزبانی خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار کرد.

با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نونهالان استان قم، این پیکارها با حضور بوکسورهای متولد متولدین سال‌های 1381 تا 1384 به انجام رسید و برترین‌ها در خانه بوکس قم تجلیل شدند.

کادر فنی تیم نونهالان هیات بوکس استان قم و مربیان استعدادیاب این رشته ورزشی نیز نظارت دقیق بر مبارزات بوکسورهای شرکت کننده داشتند تا از این مسابقات به عنوان یک فرصت بسیار مغتنم برای انتخاب بهترین‌ها به منظور حضور در پیکارهای قهرمانی کشور بهره ببرند.

مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نونهالان قم با هدف تشویق نونهالان بوکس و شناسایی استعدادهای این رده سنی در حالی به انجام رسید که شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها برای کسب عناوین برتر اوزان 30، 36، 38، 40، 44، 50، 52، 54، 56، 58، 64، 70 و 76 کیلوگرم رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات محمدمهدی حسنی  در وزن ۳۰ کیلوگرم قهرمان شد، محمدحسین یعقوب‌لو در وزن ۳۶ کیلوگرم رتبه نخست را کسب کرد، محمد مقدم‌منش در وزن ۳۸ کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید و محمدجواد بختیاری  در وزن ۴۰ کیلوگرم مدال طلا گرفت.

همچنین ابراهیم رسولی در وزن ۴۴ کیلوگرم به مقام نخست دست یافت، مهدی علی‌محمدی در وزن ۵۰ کیلوگرم رتبه نخست را به دست آورد، محمدحسین احمدی در وزن ۵۲ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی جای گرفت و در وزن 54 کیلوگرم محمد جعفری به مقام قهرمانی رسید.

روح‌الله موسوی در وزن ۵۶ کیلوگرم دیگر رقبا را از پیش‌رو برداشت و قهرمان شد، علی یعقوب‌لو در وزن ۵۸ کیلوگرم بهم مقام قهرمانی رسید، مجتبی شریفی‌دوست در وزن ۶۴ کیلوگرم قهرمانی را کسب کرد، علیرضا متین‌پور در وزن ۷۰ کیلوگرم به مقام نخست دست یافت و عنوان قهرمانی وزن 76 کیلوگرم به سجاد حسینی رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار