بهشتی روی ضمن ابراز همدردی با خانواده حادثه دیده تاکید کرد:مقصر یا مقصران این حادثه جهت تنویر افکار عمومی باید مشخص گردد.
کد خبر: ۳۹۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 11 March 2017
شب گذشته حادثه ای دلخراش در جاده ی یاسوج به سیسخت اتفاق افتاد که در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودروی ال 90 پس از تصادف در دم فوت و یک نفر هم به بیمارستان منتقل شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از ابتدای حادثه برخی حرف و حدیث ها مطرح شد مبنی بر اینکه جاده ی در دست ساخت برای عبور و مرور مناسب نبوده اما گویا برخی مسئولین استانی در این خصوص دستور دیگری صادر کرده اند.
ترنم دنا در این خصوص نوشت :حادثه رانندگی شب گذشته که منجر به واژگونی خودروی سواری ال ۹۰ و در نهایت فوت ۳ سرنشین این خودرو گردید اولین تراژدی غم انگیزی بود که در اواخر شب گذشته برای چند تن از خانواده های ساکن شهرستان دنا رقم خورد.خانواده هایی که اگر چه در فقدان از دست دادن عزیزان خود غمگینند اما از همان اواخر شب گذشته خواستار روشن شدن افکار عمومی توسط مسوولین ذی ربط جهت مشخص شدن علت حادثه و چرایی های بازگشایی جاده ای که فاقد امنیت کافی بوده را شدند.و این همان وظیفه ای است که مسوولین ذی ربط باید جهت تنویر افکار عمومی، نتیجه شورای تامین شهرستان دنا را برای مردم بازگو و افشا نمایند و قطعاً همه مسئولان بدون استثنا باید پاسخگوی سوالات مردم باشند.
 
فرماندار دنا خواستار مشخص شدن مقص یا مقصران حادثه دلخراش دیشب شد 

بنا به این خبر،عباس بهشتی روی فرماندار شهرستان دنا در این رابطه در گفتگو با خبرنگاران شهرستان دنا عنوان کرد: بر اساس اظهارات نماینده پیمانکار این محور مواصلاتی، روز چهار شنبه هفته گذشته مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی،معاون عمرانی استاندار استان ضمن بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان دنا بر اساس گفته های نماینده پیمانکار این محور که شب گذشته به شورای تامین شهرستان احضار شد تصمیم گیری برای انتقال بار ترافیک سی سخت به یاسوج در این سفر انجام گرفته است.

فرماندار دنا به بی اطلاعی خود مربوط به سفر مسوولان استانی به شهرستان دنا و تصمیمات گرفته شده اشاره کرد و گفت: تصمیمات گرفته شده بدون اطلاع فرماندار دنا بوده و تغییر بارترافیک و محورهای مواصلاتی قوانین مربوط به خود را دارد که در این زمینه این امر رعایت نگردیده است.

بهشتی روی ضمن ابراز همدردی با خانواده حادثه دیده تاکید کرد:مقصر یا مقصران این حادثه جهت تنویر افکار عمومی باید مشخص گردد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
تا حالا یاد ندارم که در حوادث شخصیت هایش حقوقی مقصر یا به رشد مجازات با انها بر خورد شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار