اذعان تلویحی وکیلی به دو موضوع در انتخابات ریاست جمهوری
به نظر می رسد موضوع دوم که در قالب پیش بینی اول مطرح شده ، به نتیجه رسیدن اصلاح طلبان برای معرفی یک کاندید دیگر اصلاح طلب است اما به گونه ای که مشخص نباشد اصلاح طلبان در واقع به دنبال معرفی گزینه ای دیگر هستند که از این طریق موجب دو دستگی در آراء اصلاحطلبان نشوند تا روزهای نهایی!
کد خبر: ۳۹۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 11 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد علی وکیلی نماینده ی اصلاح طلب و کهگیلویه و بویراحمدی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، در گفتگویی به تحلیل استراتژی اصولگرایان پرداخته که برای خنثی سازی این استراتژی نکاتی را بیان کرده است.
وکیلی در این گفتگو ضمن تبیین استراتژی اصولگرایان برای کشاندن انتخابات به دور دوم ، خواستار وجود یاری در کنار روحانی شده است که می توان در دیدگاه وی کشیدن انتخابات به دور دوم بسیار محتمل است. و به نظر می رسد موضوع دوم که در قالب پیش بینی اول مطرح شده ، به نتیجه رسیدن اصلاح طلبان برای معرفی یک کاندید دیگر اصلاح طلب است اما به گونه ای که مشخص نباشد اصلاح طلبان در واقع به دنبال معرفی گزینه ای دیگر هستند که از این طریق موجب دو دستگی در آراء اصلاحطلبان نشوند تا روزهای نهایی!
وکیلی : باید متناظر با استراتژی اصولگرایان یار به میدان انتخابات بياوريم
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف گذاری اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری آینده کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم است، گفت که اصلاح طلبان باید در مقابل هر گزینه اصولگرا یاری را در کنار روحانی وارد میدان کنند.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: احتمال اینکه اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری آینده به یک گزینه واحد برسند وجود دارد، اما آنها تا روزهای آخر ماراتن انتخابات از گزینه نهایی خود رونمایی نخواهند کرد.

وی افزود: در واقع اصولگرایان می‌خواهند گزینه‌های مختلفی داشته باشند تا بتوانند حملات همه جانبه ای را نسبت به آقای روحانی انجام دهند و انتخابات را به مرحله دوم بکشانند. هر کدام از کاندیداهای اصولگرا که شانس این را داشته باشند که به دور دوم انتخابات بروند گزینه نهایی خواهند بود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اگر انتخابات به دور دوم کشیده نشود، کاندیدای اصولگرایی که در نظرسنجی‌ها بالاترین شانس را پیدا می‌کند، گزینه نهایی خواهد بود و بقیه این همت را دارند که پشت سر او قرار بگیرند.

وکیلی با بیان اینکه در این دور از انتخابات شاهد وجود فضای چند قطبی بین اصولگرایان نخواهیم دید گفت: هدف گذاری آنها کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم است تا شانس‌شان افزایش پیدا کند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در پایان با بیان اینکه گزینه نهایی اصلاح طلبان در انتخابات آینده معلوم است، گفت: ما برای اینکه حمله همه‌جانبه آنها را خنثی کنیم، باید متناظر با استراتژی اصولگرایان یار به میدان بیاوریم و در مقابل هر گزینه‌ای که آنها وارد عرصه انتخابات می‌کنند یاری را در کنار آقای روحانی به میدان بیاوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار