مدیر کل دفتر نظارت بر تشکل‌ها و هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: هم اکنون ۷۰۳ شرکت داخلی مدعی رعایت حقوق مصرف کنندگان هستند که قریب به۱۷۰ شرکت در استان کرمانشاه مدعی حمایت از حقوق مصرف کنندگان هستند.
کد خبر: ۳۸۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 06 March 2017
: کالاهای سرمایه‌ای بدون داشتن خدمات پس از فروش مجوز واردات ندارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، مجید ارغنده پور در همایش تجلیل از واحدهای برتر تولیدی، صنعتی و خدماتی در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ۱۶ سال پیش همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان پایه گذاری شد و سال اول ۳۲ شرکت مدعی رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند.

وی خاطر نشان کرد: در سطح کشور ۱۱۷ شرکت برگزیده در حوزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان داشتیم که از این تعداد ۵۶ شرکت در بخش تندیس معرفی شدند و ۶۱ شرکت در سطح لوح حمایت از حقوق مصرف کنندگان بودند.

ارغنده‌پور کیفیت، سلامت، ایمنی و بهداشت را شاخص‌های اساسی در سطح ملی برای ارزیابی شرکت‌ها در بحث حمایت از حقوق مصرف کنندگان دانست و گفت: در برخی از کالاها مزیت اقتصادی نداریم.

وی تصریح کرد: خدمات فروش از دیگر شاخص‌های اساسی در بحث رعایت حقوق مصرف کنندگان است که در دنیا خدمات فروش قبل، حین و پس از فروش است اما در مملکت ما خدمات پس از فروش داریم ما در بحث خدمات فروش بسیار عقب هستیم و فعلا به خدمات پس از فروش بسنده کردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار