رضا دهبانی‌پور در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون تجربه‌های موفقی در زمینه اجرای چنین برنامه‌هایی داشته است.
کد خبر: ۳۷۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 12 February 2017
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات مختلف در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج آغاز به کار کرد.

رضا دهبانی‌پور در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون تجربه‌های موفقی در زمینه اجرای چنین برنامه‌هایی داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه بزرگ به کار گرفته‌ایم، گفت: از همه دستگاه‌ها و نهادهایی که ما را در برگزاری این نمایشگاه بزرگ یاری کردند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز، 24 بهمن نخستین روز آغاز به کار این نمایشگاه است، یادآور شد: نمایشگاه بزرگ کتاب استان تا 29 بهمن ماه در یاسوج برپا خواهد بود.

این مسوول، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 ظهر و عصرها از ساعت 15 تا 19 عصر به نمایشگاه مراجعه کنند.

دهبانی‌پور از وجود حدود 160 تا 170 غرفه کتاب در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور 300 ناشر کشوری آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه ناشران هم‌استانی نیز در این نمایشگاه حضور داشته و تالیفات خود را در اختیار علاقمندان قرار خواهند داد، تصریح کرد: حدود هشت ناشر هم‌استانی با 120 هزار جلد کتاب در نمایشگاه بزرگ استانی کتاب در یاسوج شرکت دارند.

این مسوول با اشاره به اینکه شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مسوولان استانی کار خود را آغاز کرد، گفت: حدود یک میلیون و 200 هزار جلد کتاب از ناشران کشوری و استانی به علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

وی حضور ناشران استانی در این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی تالیفات استان دانست و گفت: امیدواریم ارائه آثار ناشران هم‌استانی در این نمایشگاه ضمن معرفی آنها به دیگر ناشران کشوری زمینه‌ای برای ارتقای آنها ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات مختلف را از دیگر برنامه‌های جنبی و مهم این نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: نشست‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته و مجرب در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان برگزار خواهد شد.

دهبانی‌پور در پایان توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و نهادینه کردن این فرهنگ میان مردم را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم چنین فرهنگ‌هایی در جامعه همگانی و فراگیر شوند زیرا مطالعه یکی از محورهای مهم توسعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار