نماینده ورزشکاران مدال آور در مسابقات جهانی کره جنوبی از شهرستان گناوه گفت: برای حضور هرچه قوی تر و کسب افتخار درمسابقات جهانی و آسیایی در چندسال اخیر تنها با هزینه شخصی، خود را ا آماده کرده ایم.
کد خبر: ۳۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 20 May 2015
تابناک بوشهر: سیدعرفان حسینی لیروای افزود: به دلیل نبود امکانات دراستان بوشهر، به ناچار برای آماده نگه داشتن خود به همراه سه ورزشکار مدال آوراین شهرستان درمسابقات کره جنوبی، با هزینه شخصی در شهر مشهد مقدس اردوی متمرکز برپا کردیم.

وی اضافه کرد: درمدتی که در اردو بسر می بریم همه امکانات و تجهیزات رفاهی و ورزشی خود ازجمله رهن خانه، ایاب وذهاب و مربی را با هزینه شخصی تامین می کنیم و اگر این کار را نکنیم درمسابقات جهانی به موفقیتی نایل نخواهیم شد.

این ورزشکار مدال آور درصحنه های بین المللی، هزینه ماهانه آماده سازی هر یک از ورزشکاران را 60 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: درحالی که ورزشکاران کشورهای پیشرفته با امکانات عالی پا به مسابقات جهانی می گذارند، ما به ناچار برای کسب مدال و طنین اندازکردن نام ایران از جیب خود و خانواده مان برای آماده سازی سرمایه گذاری می کنیم.

لیراوی گفت: پس از بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی ورزشکاران این شهرستان کوچک که نیمی از مدال های دوومیدانی این مسابقات را برای کشور به ارمغان آوردند، هیچ گونه حمایتی از مسوولان استانی و شهرستانی ندیدند، درحالی که شهرستانهای دیگر کشور آرزوی حضور یک ورزشکارشان را در چنین رقابت های جهانی داشتند.

سجاد نیک پرست، سیدعرفان حسینی لیراوی، حسین سعیدی و سیدحبیب حسینی لیراوی چهار ورزشکار ازشهرستان گناوه موفق شدند در رشته دوومیدانی پنجمین دوره بازی های جهانی درکشور کره جنوبی ازمجموع 32 مدال کاروان ورزشی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران چهارمدال کسب کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار