با حضور معاون عمرانی استاندار صورت گرفت
پژمان نیک اقبالی : در شهرستان چرام 24 پروژه عمرانی آماده ی بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد شد ضمن اینکه در ایندوره از افتتاح پروژه ها شهرستان چرام ، پروژه ای اقتصادی برای افتتاح یا کلنگ زنی ندارد.
کد خبر: ۳۷۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 01 February 2017
عصر دیروز و در حاشیه نشست استاندار و معاونین وی با اصحاب رسانه پژمان نیک اقبالی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد از کلید خوردن افتتاح پروژه های استان از شهرستان چرام خبر داد و گفت : روز چهارشنبه تعدادی از این پروژه ها به نمایندگی از بقیه ی پروژه ها افتتاح خواهد شد .
وی با اشاره به تعداد این پروژه ها افزود : در شهرستان چرام 24 پروژه عمرانی آماده ی بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد شد.

صبح امروز با ورود پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار و هیئت همراه به چرام پس از غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای روستای کره شهبازی همراه با مسئولان شهرستان چرام،پایگاه سلامت این روستا به دست معاون عمرانی استاندار کلنگزنی شد.
 
شهرستان چرام پیش قراول افتتاحیه های پروژه های دهه ی فجر استان/شهرستان چرام پروژه ی اقتصادی نداشت 

این مرکز مساحتی قریب به ۳هزارمتر مربع و دارای زیربنایی ۴۲۰هزار متر مربع بوده است؛اعتبار نخصیص یافته برای این پروژه مبلغی حدود ۶میلیارد ریال می باشد.

محل اعتبار مرکز جامع سلامت کره شهبازی از طرح تحول سلامت بوده که اشتغال پیش بینی شده برای این طرح ۵ نفر می باشد.

پس از کلنگزنی این طرح،مسئولان استانی و شهرستانی با افتتاح روشنایی مسیر چرام به امامزاده امیرولی(ع)، به زیارت این امامزاده بزرگورا رفتند.

اعتبار پروژه روشنایی و اصلاح برق شهرستان چرام ۱۵میلیار ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان بوده است.

علاوه بر افتتاح روشنایی مسیر این امامزاده،برق رسانی به روستاهای ده شیخ طسوج و رنگک و چشمه توت صورت خواهد گرفت.

در بخش دیگر این سفر توسعه آب شرب شهر چرام را که از سال ۹۴شروع شده بود، افتتاح شد .

پروژه توسعه آب شرب چرام اعتباری ۵۰۰۰میلیون ریال از اعتبارات ملی و حجمی ۴هزار و پانصد متری داشته است.
یکی دیگر از افتتاحیه های این سفر،پروژه آبرسانی به روستای القچین سلفی بود که هزینه ی تخصیص یافته برای افتتاح این طرح ۱۰۰۰۰میلیون ریال می باشد.

در ادامه کلنگزنی ها و افتتاح پروژه ها، طرح زیرسازی و آسفالت معابر روستای بردیان بود که این پروژه به نمایندگی از سه روستای بلدان،شیخ حسین و القچین سفلی بوده است.

اعتبار تخصیص یافته این طرح از محل اعتبارات دهیاری ها تامین شده و ۵۷هزار متر حجم عملیاتی دارد.

در آخر سفر نیک اقبالی معاون عمرانی استاندارو هیئت همراه به چرام پروژه هایی نظیر بهسازی و آسفالت جاده شراب گروه و طرح پرورش ماهی قزل آلا افتتاح و مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب کلنگزنی خواهد شد.

از بقیه طرح های افتتاح و کلنگزنی شده در چرام می توان به بهسازی آسفالت سه راهی شیخ هابیل به بیدانجیر،زیرسازی معابر روستاهای بخش مرکزی چرام،تصفیه خانه آب شهر سرفاریاب،خانه بهداشت تمبی،مسکن مددجویی سادات امامزاده علی(ع) وغیره اشاره کرد.

در مجموع کل اعتبارات تخصیص داده شده برای این ۲۴ طرح مبلغ ۱۱هزار و ۹۲میلیون ریال بوده است که شامل یک طرح اقتصادی و ۲۳پروژه عمرانی بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ایندوره از افتتاح پروژه ها شهرستان چرام ، پروژه ای اقتصادی برای افتتاح یا کلنگ زنی وجود نداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار