کد خبر: ۳۶۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 31 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان لنده با ارسال پیامی آغاز دهه ی فجر را تبریک گفت.
پیام دکتر دارا کریمی نژاد به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر
بسم الله الرحمن الرحیم
مژده دهید باغ را بوی بهار میرسد
آب زنید راه را هین که نگار میرسد
این روزها یادآور واپسین نفس های زمستان استبداد و استضعاف در حافظه تاریخی ملتی است که سالیانی متمادی به گستره ی قرنها ؛ در زیر درشکه ی بی رحم طاغوت ، خسته و زخم خورده از بوران استعمار تلالو آفتاب حق طلبی و عدالت را به انتظار نشسته بودند .
بهمن ۵۷ میعادگاه تحقق وعده ای است الهی . ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم . عزم و اراده ی خلل ناپذیر ملت به همراه رهبری معمار راحل انقلاب نهال آزادیخواهی بر مدار حق و حقیقت را به بار نشاند . موج نوپایی که از خرداد ۴۲ آرام آرام به طوفانی مبدل شد که کاخ ها را با کوخ برابر ساخت و سبک نوینی از تلفیق دین و سیاست یعنی جمهوری اسلامی را به جهانیان معرفی نمود .
جنبشی که بعنوان الگوی مبارزه ای ایدئولوژیک ، ملت های دربند جهان را به رهایی از پیله جهل و غفلت فرا خواند و همچنان به عنوان دکترین استبدادستیزی تنها نسخه شفابخش حق خواهی قلمداد میشود .
امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره خونبهای هزاران آلاله ی به خون خفته ای است که رو در روی عفریته مرگ فریاد زدند : بوی گل سوسن و یاسمن آید .
به حرمت آن روزهای به یاد ماندنی ؛ به قداست نام جاوید وطن و پاسداشت هدایتهای پیامبرگونه بزرگترین رهبر آزادیخواه جهان حضرت امام خمینی (ره) آذین می بندیم سراپرده ی خاطراتمان را .
این ایام خجسته و میمون را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب ؛ ملت شریف ایران و تمام همشهریان عزیز تبریک عرض نموده ؛ امیدواریم که همواره برای اعتلای ایران اسلامی گام برداشته و از خداوند متعال می خواهیم که ما را در این راه یاری فرماید .
دارا کریمی نژاد
سرپرست فرمانداری لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار