عدل هاشمی: اولین اولویت در ورزش رعایت منش و اخلاق پهلوانی در میدان و حتی خارج از میدان مسابقه است که امیدوارم تیم فرازبام با رعایت این اصل مهم نماد خوبی برای معرفی استان و کهگیلویه بزرگ باشند.
کد خبر: ۳۶۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 25 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ تیم هندبال فرازبام دهدشت راهی مسابقات دسته اول کشور شد.

در این مراسم هاشمی پور ضمن خسته نباشید و آرزوی موفقیت برای بازیکنان و کادر تیم فرازبام گفت: اولین اولویت در ورزش رعایت منش و اخلاق پهلوانی در میدان و حتی خارج از میدان مسابقه است که امیدوارم تیم فرازبام با رعایت این اصل مهم نماد خوبی برای معرفی استان و کهگیلویه بزرگ باشند.
 
 حمایت عدل هاشمی در بدرقه فراز بام دهدشت/ لیگ برتر هندبال آماده حضور پر قدرت فراز بام

مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور با حضور ۱۲تیم در ۳گروه باحضور تیم فراز بام دهدشت رسما آغاز می شود.بر اساس برنامه ابلاغی فدراسیون هندبال کشور تیم فرازبام دهدشت در اولین مسابقه خود روز جمعه ۸بهمن با اهر مسابقه میدهد.

در این مسابقات از هرگروه دوتیم به دور بعدی راه می یابند و در مرحله بعدی از بین شش تیم دو تیم به لیگ برتر هندبال صعود می کنند.مسابقه بعدی تیم فرازبام با تیم اراک در روز ۱۱بهمن ماه و در سومین بازی به مصاف تیم پدافند تهران میرود.
 
حمایت عدل هاشمی در بدرقه فراز بام دهدشت/ لیگ برتر هندبال آماده حضور پر قدرت فراز بام
تیم فرازبام با حمایت های نماینده کهگیلویه بزرگ و همکاری وی صبح امروز با یک دستگاه اتوبوس وی آی پی که با تلاش عدل هاشمی پور در اختیار این تیم قرار گرفته جهت برگزاری مسابقات عازم تبریز شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
سردار محبوب جوانان خسته نباشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار