مدیر آموزش و پرورش آبیک خبر داد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از تحقق 73 درصدی مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش این شهرستان طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مهرداد یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: طی 10 ماه امسال 41 مصوبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک به تصویب رسیده که از این تعداد، 30 مصوبه معادل 73 درصد اجرایی شده است.

وی افزود: اهدای قطعه زمینی از سوی شهرداری آبیک برای احداث خانه معلم و مجموعه رفاهی و فرهنگی معلمان شهرستان آبیک از سوی معاونت‌های پشتیبانی و پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس تدارکات اداره آموزش و پرورش در مرحله پیگیری قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: همچنین پیگیری رفع موانع ادامه ساخت دبیرستان شبانه‌روزی شهر خاکعلی با پرداخت مطالبات معارضان از طریق منابع مالی تأمین شده توسط شهرداری این شهر و معاونت پشتیبانی اداره آموزش و پرورش این شهرستان با هماهنگی فرماندار آبیک ادامه دارد.

یحیایی اضافه کرد: پیگیری تعهد 500 میلیون ریالی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین در زمینه دبیرستان شبانه‌روزی هشتم شهریور از سوی معاونت پشتیبانی و کارشناس تدارکات اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به پیگیری آسفالت حیاط دبیرستان سمائیان یک، با مشارکت مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبیک از سوی معاونت پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در صورت تأمین 30 درصد از هزینه احداث سالن در هنرستان شهدای آبیک از محل خیران، مابقی هزینه پروژه از محل اعتبارات ملی از طریق اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین انجام می‌شود که تحقق این مهم در حال پیگیری است.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به تأمین اعتبار نصب آسانسور در اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک، آغاز اجرای این پروژه فراهم شده که تحقق آن توسط معاونت پشتیبانی و کارشناس تدارکات این اداره در مرحله پیگیری قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: این اداره موظف به تعیین تکلیف وضعیت بدهی مدارس به نهادها و مؤسسات خدمات‌رسان در زمینه مصرف حامل‌های انرژی شده است.

یحیایی به همکاری اداره آموزش و پرورش در طرح سالم‌سازی در محله مهدیه با فرمانداری شهرستان آبیک و پیگیری آن از سوی این اداره اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه برای شناسایی، جذب و آموزش بی‌سوادان بین آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اعم از شهرداری، بخشداری‌ها، کمیته امداد، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی و غیره منعقد شده و پرداخت هزینه مربیان از سوی اداره آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

وی افزود: برگزاری همایش تقدیر از منتخبان مسابقات ویژه معاونان آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان آبیک پیش از ماه مبارک رمضان، از مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش بوده که انجام نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار