کد خبر: ۳۶۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 14 January 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تخصیص اعتبار، فاز اول و دوم مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج تا سال ۹۶ راه اندازی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا، رضا دهبانی پور اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه ملی مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج در دولت‌های گذشته آغاز ولی به دلیل بی مهری هنوز این پروژه به اتمام نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید به مسائل فرهنگ توجه ویژه دارد، عنوان کرد: از هیچ تلاشی برای افتتاح و بهره برداری فاز اول و دوم مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج دریغ نمی‌شود.

دهبانی‌پور با بیان اینکه عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری به دلیل عدم تخصیص اعتبار لازم به کندی پیش رفت ابراز کرد: در گذشته برآورد اولیه برای هزینه این پروژه 5 میلیارد تومان بود که تنها 600 میلیون تومان آن اختصاص داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان و متولیان امر، دولت 15 میلیارد ریال برای تسریع در روند اجرایی این پروژه اختصاص داد که امیدواریم در صورت نقدینگی تا سال 96 شاهد افتتاح و بهره‌برداری فاز اول و دوم پروژه باشیم.

دهبانی پور ادامه داد: مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع با سالن‌های مختص حوزه‌های مختلف شامل سینما، تئاتر، موسیقی و ...بوده که هرکدام به طور همزمان گنجایش 400 تا 500 نفر را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار