کفاشیان به مدیر عامل سایپا چه گفت؟
اینکه علی کفاشیان در روزهایی که اختلاف بین مدیران سایپا و مدیران ارشد البرز به اوج خود رسیده است، با چه هدفی از باشگاه سایپا بازدید می کند، جای تعجب دارد.
کد خبر: ۳۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۲ 14 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: اختلافات مدیران البرزی با باشگاه سایپا در روزهای اخیر شدت یافته است.

سایپایی‌ها که 10 سال است در البرز حضور دارند، قصد خروج از این استان و انتقال به استان دیگری را داشته و این در حالی است که مدیران البرزی انتقادهای شدیدی نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه سایپا و نحوه تعامل با مدیران استانی را مطرح کرده‌اند.
در همین حال، روابط عمومی باشگاه فوق طی خبری اعلام کرد که
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با بیت الله رضایی مدیر عامل این شرکت و جمعی از مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه دیدار و گفتگو کرده است.
تاکنون هیچ گزارشی از جزییات مطالب مطرح شده در جلسه فوق منتشر نشده است.
اما از سوی دیگر خبرگزاری دولتی ایرنا با انتشار گزارشی به نقل از مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرد که با معرفی نمایندگان کرج در مجلس، مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج برای عضویت در هیئت مدیره، به باشگاه سایپا پیشنهاد شده است!
رضا گل محمدی گفت که طی نامه ای که از سوی نمایندگان کرج به مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ارسال شده، غلام رضوانی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پیشنهاد شده است.
در آشفته بازار ورزش، در جایی که هر روز خبرهای ضد و نقیضی به گوش می رسد و نقل و قول های متفاوتی از زبان افراد مختلف بیان می‌شود، برخی اخبار شوک آور و برخی دیگر نیز خوشحال کننده است که باید برای عملی شدن آنها از قدرت زمان کمک گرفت.
در روزهایی که دعوای ورزش استان با باشگاه سایپا در اوج خود قرار دارد و دو طرف یکدیگر را متهم به سوء استفاده می کنند، خبری با عنوان حضور غلام رضوانی مدیر سازمان آرامستان های شهرداری کرج در هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا به گوش رسید که برای صاحب نظران و ورزشی ها بسیار تعجب برانگیز و برای دوستان همسو با او خوشحال کننده بود!
در حالی که حضور یک مدیر البرزی برای دخیل بودن در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری های باشگاه برای داشتن ارتباطی موثرتر خواست استان بوده، اما این انتخاب کمی نگران کننده است.
اینکه چگونه می شود فردی دور از ورزش، که در سازمان آرامستان ها مشغول به کار است از سوی نمایندگان کرج به سایپا معرفی می شود و افراد صاحب نظر و کارشناس ورزشی از چشم ها دور می مانند، سوالی است که باید پاسخ مناسبی برای آن وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
با سلام به اقای نویسنده این مطلب یا شما آقای رضوانی را نمیشناسید واز بیرون گود (استان البرز) مطلب میگویید ویا نمیخواهید ورزش در استان توسط افرادبومی پرورش یابد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار