مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد
فرید محبی: سه هزار وچهارصد نفر اعم از مددجو و سایر متقاضیان نیازمند در این استان با تشکیل پرونده آماده دریافت وام اشتغالزایی در بخش‌های مختلف هستند.
کد خبر: ۳۵۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 27 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ازلنده محبی مدیرکل کمیته امداد استان درنشست کارگرو اشتغال لنده گفت :قریب ۹۰۰ نفر از این تعداد مددجویان زیرپوشش کمیته امداد (ره) هستند.

وی یکی از پیشنهادهای مهم از سوی کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سفر هیئت دولت به استان را تأمین اعتبار مورد نیاز برای این متقاضیان دانست و گفت: دراین راستا از محل اعتبارسفرریاست محترم جمهور مبلغ ۱۰۰ملیارد به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد که ۵۰ملیارد آن در حال حاضر تخصیص داده شده است ودرسیستم بانکی استان هست و دراین زمینه از مدیران بانکی درخواست داشتند با توجه به پایان سال تصمیماتی اتخاذ شود که این اعتبار در استان هزینه شود.

وی گفت سهم شهرستان لنده ازمحل این اعتبارات 5 میلیارد و هفتصد و پنجاه ملیون تومان بوده است.

محبی از پرداخت بیش از 280 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی در سال گذشته خبر داد.

وی تعداد طرح‌های اجراشده در قالب این میزان تسهیلات پرداختی را حدود یکهزار و 880 مورد اعلام کرد و گفت: تعداد یکهزار و 944 خانوار نیز در این راستا خودکفا و از پوشش این نهاد حمایتی خارج شدند.

محبی اظهار کرد: سال گذشته کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد بر اساس ارزیابی‌ های انجام‌ شده رتبه پنجم کشور را بین 31 استان کشور کسب کرد.
ایشان دراین راستا ازعملکرد کمیته امداد ،مدیریت این نهادوسیستم بانکی شهرستان لنده تقدیرکرد.
مدیرکل کمیته امداد (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه‌ماهه نخست امسال نیز بیش از ۵۰۰مورد وام اشتغالزایی به مبلغ بیش از 90 میلیارد ریال به متقاضیان و مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

محبی وضعیت شهرستان لنده رابه لحاظ تعداد نفرات تحت پوشش نهادهای حمایتی ویژه عنوان کرد و در این راستا گفت:45 درصد از مردم این شهرستان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که باید از تمام ظرفیت ها برای پائین آوردن این اماراستفاده نمائیم.

محبی افزود:600 مسکن مددجویی برای احداث و مرمت خواهیم داشت که 1000 واحد آن در شهر و 5000 واحد آن در روستا خواهد بودواین امر زمانی میسر خواهد شد که تفاهم نامه ای که فی مابین دستگاههای مرتبط از قبیل بنیاد مسکن ،شهرداریها و ادارات مسکن و شهرسازی نسبت به تهیه زیرساختها و همچنین تسهیلات مربوطه همکاری نمایند که در کنار این دستگاه ها ما هم به نوبه خودمان با پرداخت وام بلاعوض خرید و احداث مشارکت لازم را داشته باشیم.

وی گفت :کمیته امداداستان به ازای هر میزان ظرفیتی که شهرستانها اعلام کنند متعهد شد تا اعتبارات بلاعوض آن را پرداخت نمایدودرچنبن شرایطی پیش بینی میکنیم تحول عظیمی در بحث مسکن مدد جویان اتفاق خواهد افتاد.
محبی با اشاره به خدمات انجام شده کمیته امداد لنده عنوان کرد :درشهرستان لنده از ابتدای سال جاری تا کنون 92 واحد مسکونی را با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان احداث یا تعمیر کرده ایم 124 مورد جهیزیه و هدیه داماد را با اعتباری بالغ بر 36 میلیون تومان داشته ایم. 
وی در ادامه گفت: ۳۰۰ملیون تسهیلات از نوع قرض الحسنه پرداخت نمودیم و تعداد 150 کودک دارای سوء تغذیه نیز از خدمات کمیته امداد بهرمند شده اند که مبلغ 74 میلیون تومان بصورت بلاعوض به انها پرداخت شد همچنین کمک هزینه هایی برای دانشجویان و دانش آموزان نیز پرداخت شده است.
محبی درپایان گفت : توانمند سازی جامعه هدف با محوریت تقویت حوزه اشتغال هدف اول ماست وامید واریم به کمک همدیگر بتوانیم به این مهم دست یابیم.

دراین نشست در راستای همکاریهای ویژه سیستم بانکی شهرستان از مدیران بانک های
ملی ،صادرات ،انصاروکشاورزی تقدیر شد.




اماروارقام یکم نوشتنش سخته چون تند تند عنوان میکنند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
کارها و مشکلات و تشکیل پرونده ها را کارمندان انجام میدن اون موقع تقدیر از مسیولین محترم میشه واقعا.... در ضمن باید نظارت بشه که وامهای خود اشتغالی به همه اقشار و طوایف پرداخت بشن نه فقط کسانی که بسنگانشون در کمیته امداد مشغولند از انها بهرمند گردد در پایان بیشنر این طرحها اجرا نمیشن و فقط باعث بدهکاری مردم می شوند و اونموقع هم توان باز پرداخت را ندارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار