کد خبر: ۳۴۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 24 December 2016
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده در جلسه شورای اداری این شهرستان از سهم ناچیز اعتبارات استانی در حوزه کشاورزی این شهرستان گلایه کرد.

شعار سال: مختار مشهدی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن اشاره به پروژه های افتتاحی این اداره در هفته دولت اظهارکرد: جهاد کشاورزی شهرستان لنده در هفته دولت سه پروژه ی کانال انتقال آب مزارع کشاورزی به طول350متر درروستای ایدنک، جاده بین مزارع کشاورزی و بهسازی قنات شهر لنده را برای افتتاح و بهره برداری خواهد داشت.

وی افزود: پروژه مهمی که در حال اجرا است آبرسانی به دشت موگر و احیای بیش از 250 هکتار از زمین های مستعد زراعی در این روستااست که می تواند سهم مهمی در توسعه و اشتغالزایی شهرستان داشته باشد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: از مهمترین مزایای این پروژه نسبت به پروژه دشت آبلش دسترسی آسان به آب و منابع عظیم آبی است.

وی تاکید کرد: اجرای پروژه هدایت و انتقال آب هفت چشمه در دلی مهرجان با هدف جلوگیری از هدررفت آب و توسعه باغات سرسبز این منطقه زیبا است که به طول 1ونیم کیلومتر در حال انجام است.

مشهدی زاده با گلایه از اعتبارات در نظر گرفته در استان گفت: متاسفانه اعتبارات در نظر گرفته در سطح استان برای کشاورزی شهرستان لنده واقعاً ناچیز و جواب گوی مطالبات پیمانکاران نیست و انتظار داریم که مسئولان از محل ماده 180 و تملک دارایی شهرستان تخصیص قابل توجهی باتوجه به نقش کشاورزی در اشتغالزایی اختصاص دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار