راهداران با تمام امکانات در حال فعالیت هستند بلکه بتوانند جاده را باز نگه دارند اما بارش سنگین برف کار را سخت و تردد را امکان ناپذیر کرده است.
کد خبر: ۳۴۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 20 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی بارش های شدید برف در محور درون استانی ، یاسوج به چرام ، این جاده مسدود و تردد در آن امکان پذیر نمی باشد.
بخشدار ، سرفاریاب در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن اعلام این خبر افزود: شدت بارش برف که در مناطق سردسیری این جاده ، حد فاصل جوخانه از ساعت 11 صبح آغاز شده بود با بارش های سنگین برف در ساعت 5 بعد از ظهر در منطقه تنگ اسبکی ، موجب اسداد جاده شده است و امکان عبور و مرور با زنجیر چرخ هم وجود ندارد.
غلام حسین آتش سودا  در محل تنگ اسبکی در 5 کیلومتری سرفاریاب در تماس تلفنی خواستار هشدار به راننده هایی که قصد عبور از این محور را دارند، شد و گفت : شدت بارش برف به اندازه ای است که دستگاه های راهداری هم نتوانسته اند محور را باز نگه دارند و تردد با زنجیر چرخ هم امکان پذیر نیست.
آتش سودا افزود : راهداران با تمام امکانات در حال فعالیت هستند بلکه بتوانند جاده را باز نگه دارند اما بارش سنگین برف کار را سخت و تردد را امکان ناپذیر کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار