انواع کالاهای قاچاق مشکوفه، روز سه شنبه برای نخستین بار در این استان طی مراسمی با حضور مسئولان استانی منهدم شد.
کد خبر: ۳۴۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 20 December 2016
به گزارش تابناک قم، در این مراسم انواع کالاهای قاچاق مکشوفه از جمله لوازم دارویی، آرایشی و بهداشتی، غذایی و خوراکی با حضور احد جمالی معاون امنیتی سیاسی و اجتماعی استانداری قم، رضا سیار فرماندار قم و سایر مسئولان نیروی انتظامی منهدم شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم در این مراسم، ارزش کالاهای منهدم شده را هفت میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 62 ردیف انواع کالاها با پیگیری 32 پرونده امروز با تایید مراجع قضایی منهدم شد.

سرهنگ حمیدرضا اسدی افزود: استان قم به خاطر موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان های مختلف از طریق اطلاعات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و فعالیت نیروهای انتظامی در مبارزه با قاچاق توانمندی های بالایی دارد به گونه ای که در سطح کشور رتبه بالایی در کشف قاچاق کسب کرده است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهتمام به مصرف کالاهای داخلی گفت: برای تحقق منویات معظم له در حوزه اقتصاد مقاومتی و توجه به کالاهای داخلی، در بحث مبارزه با قاچاق به صورت جهادی وارد عرصه شده ایم.

وی ادامه داد: نیازمند همکاری مردم برای استفاده از کالاهای ایرانی هستیم و در بحث کشف قاچاق و دستگیری قاچاقچیان با جدیت عمل می کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار