مهمترین خبرهایی که در میان سایت ها و خبرگزاری های استان تیتر شده اند بصورت یکجا در این بسته خبری انتشار یافته است.
کد خبر: ۳۴۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 19 December 2016
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سعی دارد مهمترین خبرهای استان را در فواصل زمانی ، در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
رتبه برتر کشوری معلم گچسارانی
مدیر آموزش و پرورش گچساران از کسب رتبه نخست کشوری اقدام پژوهی توسط معلم این شهرستان خبر داد.
سیدظهیرالدین پورالحسینی اظهار کرد: سیدمحمد کاظم افضلی مدیر دبیرستان دوره ی اول آزادگان شهرستان گچساران به نمایندگی از معلمان شهرستان گچساران موفق شد رتبه اول کشوری اقدام پژوهی را میان معلمان پژوهشگر کسب کند.
وی افزود: این معلم گچسارانی در مرحله استانی در رقابت با بیش از 70 اثر ارائه شده به دبیرخانه اقدام پژوهی توانست با کسب رتبه برتر به مرحله کشوری راه یابد و طرح پژوهشی وی در میان اثار شرکت کننده از سراسر کشور، به عنوان اثر برتر اقدام پژوهی ملی ، حائز رتبه نخست شد.
پورالحسینی افزود: همه ساله پیش از آغاز هفته پژوهش، اقدامات پژوهشی معلمان سراسر کشور در سه حوزه منطقه ای ، استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج از سوی ادارات کل مناطق آموزش و پرورش استان ها اعلام می شود که در برنامه اقدام پژوهی امسال سیدمحمدکاظم افضلی از گچساران به عنوان نماینده استان موفق به کسب مقام نخست کشوری شد.
وی گفت: آیین تجلیل از پژوهندگان برتر کشور روز 20 آذرماه همزمان با آغار هفته پژوهش در تهران برگزار و از این پژوهشگر برتر تقدیر شد./ راک یوز
مادری که جسدش به خاطر نبود جاده کنار پسرشهیدش دفن نشد
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان لنده در نشست مشترک اعضای شوراهای شهر و روستا و دهیاران گفت:شوراهای شهر و روستا پل ارتباطی بین ملت و دولت و در سطح شهرستان پل ارتباطی بین مردم و مسولان هستند.
خلیفه پورفتحی افزود:متاسفانه این پل ارتباطی از دو جهت تحت فشار است زیرا از طرفی با کمبود اعتبارات روبرو هستیم و خدمات به مردم پر رنگ نیست و از طرفی توقع مردم بالاست و توجیه آنا دشوار است.
رئیس سابق شورای شهرستان لنده خطاب به همکاران خود گفت:درست است که حقوق و مزایایی دریافت نمی کنید اما در مقابل مردم اخلاقا بدهکار هستیم و اگر چه مشکلات زیاد و نارسائیها فراوان است اما تعاملات خود را با مردم و مسولین بیشتر نمایید.
وی اظهار کرد:در اسفر اخیر فرماندار و مسولان شهرستانی به منطقه عالی طیب شاهد بودیم که بخاطر نبودن جاده و عدم دسترسی به نفت سفید مردم از هیزم  استفاده می کنند.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان لنده تصزیح کرد:معمولا در شهرستان ما و در مناطق روستایی اگر کسی عزیز خود را از دست داد مادرانشان وصیت می کنند تا قبر آنها را در کنار جگر گوشه ی خود دفن نمایند اما مادر شهید نوربخش بخاطر نبود جاده و رفاه حال مردم در کنار فرزند شهیدش آرام نگرفت و در آرامستان لنده به خاک سپرده شد.
ایشان به مشکلات عدیده روستاها و خصوصا روستاهای منطقه آل طیب و بخش مرکزی اشاره کرد و عمده ترین مشکلات مردم را : نبود جاده ؛ عدم امکانات رفاهی و بهداشتی ؛ نبود آنتن جاده ای ؛ نبود آژانس جاده ای خصوصا در مسیر پر رفت و آمده لنده قیام به بهمئی و...اعلام نمود./آوای رودکوف
اعتراض به نتایج یک آزمون استخدامی در استان
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: برخی داوطلبان که تعداد آن‌ها به بیش از ۷۰ نفر می‌رسد در آزمون استخدامی این دانشگاه از جمله در رشته‌های پرستاری، مامایی و فوریت‌های پزشکی مدعی هستند که حقشان در این آزمون تضییع شده و سازمان سنجش باید پاسخگو باشد.
شرکت کنندگان معترض نسبت به این آزمون نیز معتقدند که سازمان سنجش با اشتباه و خطایی که موقع ثبت نام اینترنتی داوطلبان انجام داده، سبب تضییع حقوق و محروم شدن بسیاری از داوطلبانی شده که نمرات کتبی آن‌ها به مراتب چندین امتیاز بالا‌تر از افرادی است که اکنون مورد پذیرش و قبول سازمان سنجش قرار گرفته‌اند.
یکی از شرکت کنندگان آزمون فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این رابطه گفت: در حالی که جمع امتیاز‌ها و نمره کتبی من در این آزمون بالا‌تر از ۴۸ امتیاز بوده نتوانستم قبول شوم و داوطلب دیگری به ۱۰ امتیاز کمتر مورد پذیرش سازمان سنجش واقع شده است.
این داوطلب معترض می‌گوید باید به جای انتخاب شهرستان محل سکونت خود، گزینه محل شغل انتخابی را انتخاب می‌کرد، به همین دلیل سازمان سنجش نیز آن‌ها را از اولویت خارج کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این خصوص افزود: هر چند این آزمون و مشکل مربوطه به داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون کشوری است و سازمان سنجش به عنوان برگزار کننده باید جوابگو باشد اما دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این راستا پیگیری‌های لازم را برای تعیین تکلیف این افراد انجام داده است.
وی تصریح کرد: قرار است تا پنجم دی سال جاری نیز نتیجه نهایی این اعتراض‌ها و پیگیری‌ها به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام شود.
قائدی با تایید مشکل به وجود آمده برای شرکت کنندگان این آزمون گفت که مراجعات فراوان و مکرری از سوی افراد معترض به دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادهای نظارتی و حتی استانداری در این زمینه وجود داشته است.
لازم به توضیح است ، دیروز معترضین به آزمون استخدامی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در جلوی محل استانداری تجمع کرده‌ بودند و پلاکاردهای مبنی بر اینکه آقای استاندار به ما کمک کنید، در دست داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار