اداره امور شهرک صنعتی بزرگ شیراز، بزرگ‌ترین شهرک صنعتی جنوب کشور به هیئت‌مدیره منتخب صنعتگران واگذار شد.
کد خبر: ۳۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹ 13 May 2015

تابناک فارس :

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، در مراسمی که به‌منظور معارفه و آغاز به کار هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت این استان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، جمعی از مسئولان و روسای بانک‌ها و نیز شماری از صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز در شهرک صنایع شیمیایی و مرکز خدمات کسب‌وکار برگزار شد، اعضای هیئت‌مدیره فعالیت خود را آغاز کردند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم بابیان اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز مهم‌ترین قطب صنعتی این استان و نیز سومین شهرک صنعتی بزرگ کشور محسوب می‌شود گفت: حدود 57 درصد از صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان در این شهرک صنعتی به فعالیت می‌پردازد و شهرک صنعتی شیراز نقش مهمی در توسعه صنعتی و اقتصادی این استان دارد.

علی صداقت‌پور با اشاره به آغاز فعالیت هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز افزود: پس از برگزاری انتخابات مجمع عمومی شهرک صنعتی بزرگ شیراز در اسفند سال گذشته، اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز انتخاب شدند.

وی افزود: در این انتخابات که با حضور گسترده صنعتگران مستقر درشهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد پس از معرفی 26 نفر از نامزدهای عضویت در هیئت‌مدیره و بازرسی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز انتخابات انجام و اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره و بازرس شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز انتخاب شدند.

وی افزود: برگزاری این انتخابات در راستای اجرای قانون نحوه واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی به‌منظور واگذاری امور خدماتی شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی صورت می‌گیرد و بر این اساس شهرک‌های صنعتی که حداقل 50 درصد از اراضی آن‌ها واگذار یا دارای 15 واحد صنعتی بهره‌بردار باشند و مشمول واگذاری می‌شوند که تاکنون فارس با واگذاری 15 شهرک صنعتی عنوان نخست کشور را در واگذاری امور به بخش خصوصی به خود اختصاص داده است و با برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان امسال نیز اداره چهار شهرک صنعتی دیگر در این استان به صنعتگران واگذار خواهد شد.

صداقت‌پور گفت: تشکیل هیئت‌مدیره‌های شرکت‌های خدماتی گامی مهم در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی‌گری بخش دولتی است و صنعتگران در فرایندی قانونی و شفاف، افراد موردنظر خود را از بین کاندیداها انتخاب کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با قدردانی از تلاش‌هایاعضای هیئت‌مدیره موسسه پیشتازان شهرک صنعتی بزرگ شیراز در اداره عمومی شهرک صنعتی بزرگ شیراز در سال‌های اخیر، اظهار امیدواری کرد که اعضای هیئت‌مدیره شرکت خدماتی نیز بتوانند اقدامات مؤثری را به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز انجام دهند.

صداقت‌پور بر حمایت همه‌جانبه از شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز تأکید کرد.

وی افزود: درزمینهٔ توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها اعتبارات مناسبی به این شهرک اختصاص‌یافته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: اقدامات مؤثری درزمینهٔ تأمین پایدار آب، زیباسازی و توسعه فضای سبز، توسعه گازرسانی و تکمیل پوشش گازرسانی و نیز آسفالت و بهسازی معابر انجام و با انعقاد قرارداد با شرکت مخابرات فارس در ماه‌های آینده نیز شبکه مجهز مخابراتی در این شهرک راه‌اندازی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه واگذاری امور به صنعتگران در راستای کاهش تصدی‌گری دولتی و اجرای اصل 44 قانون اساسی است از حمایت مجموعه اقتصادی این استان از بخش خصوصی خبر داد و گفت: در این زمینه دستگاه‌های اجراییاز فعالیت‌های بخش خصوصی پشتیبانی می‌کنند تا توسعه این استان بیش‌ازپیش شتاب گیرد.

ساسان تاجگردون همچنین از هیئت‌مدیره شهرک صنعتی شیراز به‌عنوان نمایندگان صنعتگران این شهرک صنعتی خواست با تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی و نیز فعالان صنعتی علاوه بر ارائه خدمات مناسب به صنعتگران، ظرفیت‌های موجود در صنایع را فعال کنند.

در این مراسم احمد پژمانیان به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره، علی کیانی نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، جواد باصری عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل، علیرضا پذیرایی عضو هیئت‌مدیره و منشی و عبدالغنی علی‌نژاد نیز به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره و خزانه‌دار و همچنین کریم راستی به‌عنوان بازرس هیئت‌مدیره برای مدت دو سال معرفی و با دریافت احکام، فعالیت خود را آغاز کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار