پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای این عملیات خودروی حامل مواد مخدر را توقیف و یک قاچاقچی را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کرد.
کد خبر: ۳۴۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 14 December 2016
ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گچساران موفق شدند در جاده مواصلاتی این شهرستان به شیراز 246 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پلیس، این مقدار مواد مخدر را از یک خودرو وانت پیکان که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.
سرهنگ مهدی انصاری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای این عملیات خودروی حامل مواد مخدر را توقیف و یک قاچاقچی را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کرد.
وی بیان کرد: افزون بر سه هزار و 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر سال جاری در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان کشف شده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ماموران با حضور مستمر در محورهای مواصلاتی عرصه را بر قاچاقچیان مواد مخدر تنگ کردند.
وی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست برای کاهش پیامدهای اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در استان هر گونه فعالیت قاچاقچیان را به سامانه 110 گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار